Το Seat IBL, που όπως μπορείτε να δείτε είναι πρωτότυπο, δεν αποτελεί τον προπομπό κάποιου νέου μοντέλου ή τη διάδοχη κατάσταση ενός υπάρχοντος στη γκάμα της Seat. Πολύ περισσότερο είναι μια άσκηση για τη μελλοντική σχεδιαστική εικόνα και φιλοσοφία της μάρκας. Είναι χαρακτηριστικό ότι το πολύ επιθετικό arrow design (σχεδιασμός βέλους) που είχε υιοθετήσει ο προηγούμενος αρχι-σχεδιαστής της μάρκας Luc Donckerwolke –πρώην Lamborghini– εγκαταλείφθηκε.
Τη θέση του πήρε μια πιο διακριτική και εύπεπτη προσέγγιση –ναι, καλά καταλάβατε, ο επικεφαλή του τμήματος design της ισπανικής εταιρείας άλλαξε και είναι πια ο Alejandro Mesonero-Romanos– όπου οι χαρακτηριστικοί λεπτοί προβολείς LED συνδυάζονται με μια επίσης στενή μάσκα και ογκώδεις προφυλακτήρες. Το εμπρός μέρος πάντως μας δίνει μια πρώτη γεύση για την εικόνα του νέου Leon, που θα παρουσιαστεί του χρόνου.
Το αμάξωμα που έχει μήκος σχεδόν 4,70 μέτρα, μεταξόνιο 2,71 και πλάτος πάνω από 1,80 έχει στυλ αλά κουπέ, ενώ το εσωτερικό είναι αρκετά φουτουριστικό, με αποκορύφωμα τον πίνακα οργάνων που είναι φουλ ψηφιακός και οι ενδείξεις του επιλέγονται από τον οδηγό, μέσω δύο touchpad στο τιμόνι.
Αναφορικά με την πρόωση του IBL η Seat κάνει λόγω για ένα plug-in υβριδικό, χωρίς όμως να ανακοινώνει περαιτέρω λεπτομέρειες.
{gallery}photos/26/news/SEAT-IBL{/gallery}