Σύνδεση

Featured

SEAT IBIZA 1.0 TSI (110 PS): ΑΞΙΟΛΟΓΟ!

Οι αλλαγές σε ένα προγραμματισμένο facelift συνήθως δεν είναι εκτεταμένες. Περιορίζονται σε ένα φρεσκάρισμα για να ανανεωθεί το ενδιαφέρον και να εκσυγχρονιστεί η όλη παρουσία, ενώ στο Seat Ibiza οι σχεδιαστές των Ισπανών έμειναν πιστοί στον παραπάνω κανόνα, ενώ οι μηχανικοί τους όχι τόσο πολύ και διευκρινίζουμε αμέσως.

Οπτικά λοιπόν η εικόνα του best seller της Seat δεν έχει αλλάξει επί της ουσίας, μιας και οι αλλαγές αφορούν τους προβολείς με τα ενδωματωμένα πλέον φώτα ημέρας. Στο εσωτερικό οι επεμβάσεις είναι σαφώς πιο εκτεταμένες, με μια νέα, πιο σύγχρονη σχεδίαση και -η πιο σημαντική διαφοροποίηση- καινούργια και πιο μαλακά πλαστικά που δείχνουν και είναι σαφώς πιο ποιοτικά σε σχέση με αυτά που υπήρχαν μέχρι πρότινος. Επιπρόσθετα υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες προσωποποίησης, ενώ έχουν αναβαθμιστεί οι δυνατότητες διασύνδεσης με την παρουσία του συστήματος ΜirrorLink. Με τη βοήθειά του στοιχεία του smartphone –Android ή iOS– που έχει συνδεθεί απεικονίζονται στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, ενώ μέσω της Seat ConnectApp υπάρχει και η δυνατότητα φωνητικού ελέγχου.

Οι χώροι δεν έχουν διαφοροποιηθεί, δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει κάτι τέτοιο και παραμένουν ικανοποιητικοί, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (πορτμπαγκάζ από 292 έως 940 λίτρα), πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας.

SEAT-IBIZA-1.0-TSI-16

Οι σοβαρές αλλαγές που έχουν γίνει στην τελευταία εκδοχή του Seat Ibiza αφορούν τους κινητήρες του, μιας και πλέον κινείται από τον καινούργιο και σύγχρονο 3κύλινδρο TSI των 1.000 κυβικών του ομίλου Volkswagen. Ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές, με 95 και 110 άλογα, με την πιο δυνατή, που είναι και αυτή της δοκιμής μας, να διατίθεται με (χειροκίνητο) κιβώτιο 6 σχέσεων.

Αυτό που προσέχεις από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα είναι τα πολύ καλά χαρακτηριστικά απόδοσης του μικρού turbo στις μεσαίες στροφές, εκεί δηλαδή που κορυφώνεται και η ροπή του -200Nm από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. Αν λειτουργεί, πάνω κάτω, μέσα σε αυτό το εύρος ξεχωρίζει τόσο με την ελαστικότητα και την οικονομία καυσίμου του, όσο και με την πολιτισμένη του λειτουργία, καθώς ο χαρακτηριστικός «τρικύλινδρος» ήχος μένει ακουστικά στο παρασκήνιο. Έρχεται στο προσκήνιο όσο τον πιέζεις πιο ψηλά, ενώ αν οι στροφές του πέσουν κάτω από τις 1.500 ναι μεν προσπαθεί αλλά δεν μπορεί και να κρύψει τα μόλις 999 κυβικά του.

SEAT-IBIZA-1.0-TSI-15

Αν αποφύγει κανείς, με τη βοήθεια του κιβωτίου, τα παραπάνω και εκμεταλλευθεί και το καλό στήσιμο θα δει μια μέση κατανάλωση γύρω στα 6,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, η οποία μάλιστα στα ταξίδια μπορεί να πέσει και πιο χαμηλά. Όσο για τις επιδόσεις που εξασφαλίζει ο 1.0 TSI των 110 ίππων σημειώστε 9,2 δεύτερα για το 0-100 και μια τελική σχεδόν 200 χλμ./ ώρα.

Το ιδιαίτερα αξιόλογο Seat Ibiza με το χιλιάρη turbo των 110 ίππων ξεκινά από τις 12.640 ευρώ με απόσυρση (14.400 ευρώ χωρίς) και πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Style. Η έκδοση των 95 ίππων με το 5άρι κιβώτιο κοστίζει από 11.173 ευρώ με απόσυρση και ως Reference, ενώ το τρίθυρο SC είναι σε κάθε περίπτωση 490 ευρώ πιο φτηνό.

Γιάννης Σκουφής

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup