Σύνδεση

Featured

Σε τρεις εκδόσεις η Porsche Mission E από 402 έως 670 άλογα!

Με χρονοδιάγραμμα παρουσίασής της στην αγορά μάλλον μέσα στο 2019, η Porsche βρίσκεται σε πυρετώδεις ετοιμασίες του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της, της Mission E.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα είναι ένα αυτοκίνητο με μικρότερες διαστάσεις από την Panamera αλλά με επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες.

Από τα στοιχεία που διέρρευσαν ενδιαφέρον έχει η διάρθρωση της γκάμας, η οποία θα περιλαμβάνει τρεις εκδοχές απόδοσης των ηλεκτροκινητήρων. Η βασική έκδοση θα ξεκινά από τους 402 ίππους, η μεσαία θα φθάνει στους 536 ίππους ενώ η κορυφαία θα αγγίζει τους 670 ίππους.

Για την τελευταία οι επιδόσεις που διαρρέουν είναι άκρως εντυπωσιακές, με το 0-100 να έρχεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Πάντως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο σ’ αυτή την νέα ηλεκτρική Porsche θα είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις και ο τρόπος που θα “τραβάει” με 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο και με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ.

Η κίνηση, λόγω της χρήσης δύο ηλεκτροκινητήρων, θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς ενώ θα υπάρχει και ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Σε μεταγενέστερη φάση, ίσως υπάρξει και μία έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και χαμηλότερο κόστος.

Σε ότι αφορά την αυτονομία, η Porsche υποστηρίζει ότι το μοντέλο παραγωγής θα καλύπτει τα 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Ενώ η μπαταρία θα μπορεί να φθάσει στο 80% της φόρτισής της μέσα σε μόλις 20 λεπτά.

H τιμή της σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις θα είναι κάπου μεταξύ της Macan και τις Cayenne, με την βασική έκδοση να ξεκινά κοντά στα 80.000 ευρώ, φέρνοντάς την απευθείας αντιμέτωπη με τον κύριο αντίπαλό της (τουλάχιστον μέχρι στιγμής), το Tesla Model S.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured