Σύνδεση

Saab

SAAB ΤΕΛΟΣ;

Σήμερα Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου ίσως να έπεσαν οι τίτλοι τέλους για την Saab, μιας και στο αρμόδιο δικαστήριο της πόλης Vanesborg κατέθεσε αίτημα προστασίας από τους πιστωτές της λόγω περιορισμένων οικονομικών πόρων, καθώς και την πρόθεσή της για οικειοθελή αναδιοργάνωση.

Λόγω έλλειψης ρευστού η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της Saab που βρίσκεται κι αυτό στην έδρα της το Trollhattan έχει διακοπεί ουσιαστικά από τον Απρίλιο, ενώ οι ειδικοί μάλλον αποκλείουν την ανάκαμψη της εταιρείας.

Μάλιστα θεωρούν ότι καθυστέρησε να υποβάλλει το αίτημα προστασίας, ενώ ενδεικτικά αναφέρουν ότι το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι ζημιές της Saab έφτασαν τα 224 εκατομμύρια ευρώ, ενώ κατασκευάστηκαν μόλις 13.000 αυτοκίνητα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η Saab είναι απούσα από το παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα και ο έτσι κι αλλιώς μικρός όγκος παραγωγής της –στις καλές μέρες έφτανε τις 100.000 μονάδες- καθιστά την επιβίωσή της αν όχι αδύνατη εξαιρετικά δύσκολη.

Ο Victor Muller, ο ιδιοκτήτης της Spyker, που αγόρασε τη Saab από τη GM και τώρα λέγεται Swedish Automobile, αρχικά υπερ-εκτίμησε τις δυνατότητές του, ενώ οι προσπάθειές του να βρει επενδυτές –αρχικά Ρώσους και στη συνέχεια Κινέζους– δεν ευδοκίμησαν.

Πάντως ακόμα και τώρα ισχυρίζεται πως οι κινέζικες εταιρείες Pang-Da και Youngman έχουν διαθέσιμα 250 εκατομμύρια ευρώ που μπορούν να σώσουν τη Saab, αλλά δεν έχουν μέχρι αυτή τη στιγμή τουλάχιστον την έγκριση της κινέζικης κυβέρνησης.

Με την κίνηση της να ζητήσει προστασία από τους πιστωτές της η διοίκηση της Saab πρόλαβε τα συνδικάτα, μιας και εργαζόμενοι δεν έχουν πληρωθεί για τον Αύγουστο, ενώ το επόμενο βήμα προβλέπει την υποχρεωτική εκκαθάριση και διαχείριση, ενώ οι απολαβές των εργαζομένων θα καλύπτονται από το σουηδικό δημόσιο. Όπως γίνεται και στην Ελλάδα δηλαδή…

{gallery}photos/26/news/SAAB-TELOS{/gallery}


Επόμενο:

JAGUAR C-X16

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured