Αν πιστεύουμε πως τα έχουμε δει όλα κάνουμε μεγάλο λάθος κι αυτό γιατί το Kwid, το πρωτότυπο που παρουσίασε η Renault στο Νέο Δελχί έχει στο πίσω μέρος του ένα μικρό αεροπλανάκι που πετάει με τηλεχειρισμό και κατευθύνεται είτε από κάποιον από τους επιβάτες είτε από το σύστημα πλοήγησης.
Τι εξυπηρετεί το αεροπλανάκι, πέρα από το να τραβήξει το Kwid την προσοχή; Σύμφωνα με τους Γάλλους θα δίνει πληροφορίες στον οδηγό σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνθήκες που θα αντιμετωπίσει μπροστά του. Αν υπάρχει δηλαδή συμφόρηση και μπορεί να λάβει τα μέτρα του για να την αποφύγει.
Κατά τα άλλα το Kwid έχει φουτουριστική εμφάνιση με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και τεράστιους, ειδικά για το μέγεθός του –δεν ξεπερνά τα 3,60 μέτρα– τροχούς. Στο εσωτερικό του ξεχωρίζουν καταρχήν οι πρωτότυπες επενδύσεις και στη συνέχεια η διαμόρφωση των θέσεων, μιας και ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, δίπλα του και ελαφρώς μετατοπισμένες προς τα πίσω υπάρχουν θέσεις για δύο συνοδηγούς και ακόμα πιο πίσω άλλες δύο για τους επιβάτες. Κατά τα άλλα σχεδόν τα πάντα ελέγχονται από ένα tablet στο ταμπλό.
Ο κινητήρας του Kwid είναι είτε ο γνωστός 1.200 turbo της Renault είτε ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ παρά την τονισμένη SUV αισθητική κινητήριοι τροχοί είναι μόνο οι εμπρός.
Στο ερώτημα αν το ενδιαφέρον γαλλικό πρωτότυπο έχει πιθανότητες να φτάσει στην παραγωγή με ή χωρίς το αεροπλανάκι η αυθόρμητη απάντηση είναι όχι, αλλά όπως είπαμε και στην αρχή είναι λάθος να νομίζουμε ότι τα έχουμε δει όλα.
Γιάννης Σκουφής