Σύνδεση

Dacia

Renault & Dacia: το εξουσιοδοτημένο δίκτυό τους κάνει πράξη τη φιλοσοφία Passion for Life

Στο σχετικό δελτίου Τύπου της ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε.αναφέρονται τα εξής:  «από την πρώτη στιγμή της πανδημίας θέσαμε ως κύρια προτεραιότητα την ασφάλεια και την διαφύλαξη της υγείας εργαζομένων και επισκεπτών. Ενημερωνόμαστε σε συνεχή βάση από τις αρμόδιες αρχές αναφορικά με τις εξελίξεις για την εξάπλωση του COVID-19 και λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα.

Υποδεχόμαστε τους πελάτες στις εκθέσεις και τα συνεργεία μας, με ειδική μέριμνα τόσο για την ασφαλή παραμονή των επισκεπτών στους χώρους, όσο και για τη διαδικασία παραλαβής και παράδοσης των αυτοκινήτων, με ειδικά πρωτόκολλα σχολαστικού καθαρισμού.

Στις εκθέσεις μας, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν όλα τα νέα μας μοντέλα Renault & Dacia όπως π.χ. το κορυφαίο best-seller νέο Renault Clio, το ξεχωριστό SUV Renault Kadjar ή και για τη Dacia, το καθαρόαιμο SUV Duster.

Οι πελάτες μας μπορούν να δουν από κοντά και να αποκτήσουν τη 2η γενιά του ηγέτη της κατηγορίας B-Crossover που μόλις έφτασε. Το ασφαλές και τεχνολογικά προηγμένο All-new Renault Captur, είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, ακόμα πιο εντυπωσιακό σε εμφάνιση, με 90+ χρωματικούς συνδυασμούς και κορυφαίους κινητήρες Βενζίνης, Diesel και LPG, σε καταπληκτική τιμή και με μοναδικά δώρα, ειδικά για την περίοδο αυτή.

Στα συνεργεία του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου μας, κατόπιν ραντεβού για την αποφυγή του συνωστισμού, οι άρτια εκπαιδευμένοι συνεχίζουν να παρέχουν το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης, ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν την οδήγηση του αυτοκινήτου. Τηρώντας τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών, εφαρμόζονται ενισχυμένα πρωτόκολλα καθαρισμού και προστασίας για την παραλαβή και παράδοση των αυτοκινήτων των πελατών μας, προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού, ενώ έχουν τοποθετηθεί ειδικά αντισηπτικά αλκοολούχα διαλύματα στους κοινόχρηστους χώρους, όπως οι χώροι αναμονής, τα γραφεία κ.λπ.

Ειδική μέριμνα έχει προβλεφθεί για τους πελάτες μας των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση έληξε κατά την διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων. Οι πελάτες αυτοί παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τον Εξουσιοδοτημένο μας Συνεργάτη που τους εξυπηρετεί, προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά.

Το αυτοκίνητο ήταν και παραμένει το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης για μας και την οικογένειά μας, ειδικά από εδώ και στο εξής, στην μετά-Κορωνοϊό εποχή.

Οι νέες τεχνολογίες μας επιτρέπουν να αναζητήσουμε, να επιλέξουμε το μοντέλο που επιθυμούμε και να το διαμορφώσουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας. Στις ιστοσελίδες www.renault.gr και www.dacia.gr, ο πελάτης μπορεί να βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα νέα μας μοντέλα και να αναζητήσει τον Εξουσιοδοτημένο μας Συνεργάτη Renault & Dacia που τον εξυπηρετεί για να οδηγήσει το αγαπημένο του μοντέλο, κατόπιν ραντεβού και πάντα με ειδική μέριμνα για την διασφάλιση της υγείας.

Για τη διευκόλυνση και την ασφάλεια των πελατών μας, αλλά και την αποφυγή συνωστισμού στις εκθέσεις και τα συνεργεία μας, παρακαλούμε πολύ τους ενδιαφερόμενους πελάτες μας να επικοινωνούν με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη που τους εξυπηρετεί, τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, καθώς και στην 24ωρη δωρεάν τηλεφωνική Info Line 800 11 11011».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured