Το νέο Range Rover Sport, που παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη και την έκθεσή της, προσανατολίζεται στα δύο άκρα της γκάμας της μάρκας, ακολουθώντας την αισθητική του μικρού Evoque και υιοθετώντας τα μηχανικά μέρη και το καινούργιο αλουμινένιο πλαίσιο του Range.
Σε αντίθεση λοιπόν με τον προκάτοχό του δεν βασίζεται στο Discovery, γεγονός που έχει επιτρέψει τη μείωση του βάρους του, που όμως εξακολουθεί να είναι μεγάλο, καθώς ξεπερνά τα 2.100 κιλά ακόμα και στη βασική του έκδοση. Σε σχέση με το κλασικό Range πάντως το Sport είναι και πιο κοντό και πιο χαμηλό. Το εσωτερικό του είναι φυσικά πολυτελές και εμφανώς πιο ποιοτικό, ενώ βελτιωμένοι εμφανίζονται και οι χώροι, ειδικά για όσους κάθονται πίσω.
Ο κορυφαίος κινητήρας του Range Rover Sport είναι ο V8 των 5.000 κυβικών με τον kompressor της μάρκας, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους και επιταχύνει το βαρύ τζιπ σε 5,3 δεύτερα από στάση μέχρι τα 100. Από κει και πέρα άμεσα διαθέσιμοι είναι οι diesel TDV6 και SDV6 με 258 και 292 ίππους αντίστοιχα, ενώ στην πορεία θα προστεθεί στη γκάμα και ο super diesel SDV8 των 4.400 κυβικών με τους 339 ίππους και τα 700 Nm καθώς και το πολυ-αναμενόμενο υβριδικό.
Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του καινούργιου Range Sport είναι η δυνατότητα του κατόχου του να διαλέξει το σύστημα μετάδοσης, ανάλογα με το που δίνει έμφαση. Έτσι αν κινείται πιο πολύ στην άσφαλτο υπάρχει η στάνταρ τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό Torsen και κατανομή 42:58 στους δύο άξονες, ενώ στα εξτρά υπάρχει η κλασική μετάδοση με κεντρικό διαφορικό, κατανομή 50:50, πίσω μπλοκέ διαφορικό και κοντές σχέσεις. Για την κίνηση εκτός δρόμου υπάρχει το ανανεωμένο και βελτιωμένο Terrain Response 2, η απόσταση από το έδαφος φτάνει μέχρι και τα 285 χιλιοστά χάρη στην πνευματική ανάρτηση, ενώ το ύψος νερού από το οποίο μπορεί να περάσει φτάνει σχεδόν τα 90 εκατοστά. Για την προστασία υπάρχει σύστημα που προειδοποιεί για τυχόν μεγάλο βάθος νερού, ενώ γενικά το μεγάλο τζιπ διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα για πάσα λειτουργία και πάσα αστοχία.
Από πλευράς οδηγού, τα όρια του οποίου τόσο εντός ασφάλτου όσο και πέρα από αυτήν θα είναι πιθανότητα πολύ πιο χαμηλά από αυτά του αυτοκινήτου. Γενικά πάντως οδηγικά η έμφαση έχει δοθεί στην άσφαλτο και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου Range Rover Sport, που βέβαια δεν θα διατίθεται σε τιμή ευκαιρίας.
{gallery}photos/34/NEWS/RANGE-ROVER-SPORT-NEW{/gallery}