Σύνδεση

WRC

Ράλι Μεξικού: Nίκη για τον Ogier, μεγάλη εμφάνιση από τον Loeb

To ράλι του Μεξικού, ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς, ανήκει πλέον στην ιστορία, με τον νικητή να μην είναι το πρόσωπο του αγώνα. Mπορεί ο Οgier να πήρε μία δίκαιη νίκη, κάνοντας έναν στρωτό και αποτελεσματικό αγώνα, όμως τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω στην επανεμφάνιση του 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, του Sebastian Loeb.

O Γάλλος επέστρεψε στο τιμόνι ενός WRC, ενισχύοντας την ομάδα της Citroen, και έμοιαζε σαν να μην πέρασε μία ημέρα από την ώρα της αποστρατεία του. Χάρη και στην σειρά εκκίνησης κινήθηκε σε ρυθμούς κορυφής, την οποία είχε στα χέρια του για μεγάλο μέρος του αγώνα, και μόνο ένα κλατάρισμα την τρίτη ημέρα, τον άφησε πίσω. Πάντως έδειξε ότι ήταν και παραμένει ο μεγαλύτερος οδηγός που πέρασε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, όντας και από τις ελάχιστες περιπτώσεις αθλητών που επιστρέφουν στην δράση διεκδικώντας και πάλι ρόλο πρωταγωνιστή.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sordo που εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Meeke (για άλλη μια φορά απρόσεκτος…), ενώ απογοήτευσαν τόσο τα Toyota (είχαν προβλήματα υπερθέρμανσης) όσο και ο Neuville που ποτέ δεν κατάφερε να κινηθεί στον ρυθμό του αγώνα. Για την ιστορία ο Tanak πήρε την σούπερ ειδική και τους 5 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στις 5-8 Απριλίου στην Κορσική.

Παναγιώτης Τριτάρης

 



Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Featured

BMW: αυτή είναι η καινούργια σειρά 1 και πιο συγκεκριμένα η top M135i xDrive

BMW

Infiniti Qs Inspiration: ανοίγει το δρόμο για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του μέλλοντος (Video)

Featured

Νέα Mercedes GLB: αυτή είναι η μίνι G-Class. Από 1.330 κ.εκ., με 7 θέσεις και τόσο μεγάλη όσο η GLC

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup