Ο όμιλος PSA σκοπεύει μέσα στη διετία 2016 με 2018 να παρουσιάσει μοντέλα παραγωγής με το καινοτόμο σύστημα Hybrid Air, σε συνδυασμό με έναν 3κύλινδρο turbo βενζίνης όσο και με έναν σούπερ αποδοτικό diesel. Μάλιστα το πρώτο μοντέλο στο οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί είναι το Peugeot 2008, ενώ με τη βοήθειά του οι εκπομπές CO2 αναμένεται να περιοριστούν γύρω στα 70 γραμμάρια ή και πιο χαμηλά.
Στόχος της PSA γενικά και στα πλαίσιά του εντάσσεται και η χρήση του Hybrid Air, είναι η μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2. Χαρακτηριστικό παράδειγμα γι’ αυτό είναι το καινούργιο 108, ο μεγαλύτερος κινητήρας του οποίου, ο 3κύλινδρος 1.200 είναι στα 99 γραμμάρια CO2. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ο νέος turbo 1.200 με 130 άλογα και 230 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ τα 308 και 508 θα εξοπλίζονται με τα νέους BlueHDi κινητήρες πετρελαίου, το προηγμένο σύστημα SCR των οποίων μειώνει τα NOx έως 90% και τα PM έως 99,9%.
Γιάννης Σκουφής