Σύνδεση

Formula E

Πρώτη ψηφιακή νίκη για τη Nissan e.dams στο esports της Formula E

Ο οδηγός της Nissan e.dams, Oliver Rowland, πήρε τη νίκη για λογαριασμό της ομάδας στον πέμπτο γύρο του “Race at Home Challenge” της ABB Formula E, σε αυτό που έχει χαρακτηριστεί ως ο καλύτερος αγώνας στην κατηγορία esports, μέχρι στιγμής. Ο Rowland έδειξε έντονο ρυθμό από την αρχή, κατακτώντας την P3 στο circuit του Βερολίνου και έχοντας μόλις μία ημέρα προπόνησης, όπως άλλωστε και οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι, στην νέα εικονική πίστα του Tempelhof.

Ο Rowland είχε μια “καθαρή” εκκίνηση, σημείο-κλειδί για την επιτυχία σε εξομοιώσεις αγώνων, δίνοντας μια συναρπαστική μάχη μέσα στην τριάδα των προπορευόμενων οδηγών. Στον 7ο γύρο, από την τρίτη θέση, ο Rowland έκανε μια τέλεια κίνηση χειρουργικής ακρίβειας, προσπερνώντας σε μια φουρκέτα δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα και καταφέρνοντας έτσι να διεκδικήσει το προβάδισμα. Από εκείνη την στιγμή διατήρησε το προβάδισμα μέχρι τον τερματισμό, δεχόμενος συνεχή πίεση από τους επίδοξους διεκδικητές της πρώτης θέσης.

Η στιλάτη προσπέραση και η πρώτη εικονική νίκη της ομάδας, συνέπεσε με την “Go Nissan Day”, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 23 Μαΐου. Στα Ιαπωνικά η ημερομηνία 5/23 προφέρεται Go (5), Ni (2), San (3). Ο Sebastien Buemi προκρίθηκε στην P11 και πέρασε τη γραμμή τερματισμού ευρισκόμενος στην 12η θέση.

Η νέα, online σειρά αγώνων αντικατοπτρίζει τη Formula E, την κορυφαία διοργάνωση των πραγματικών αγώνων μηδενικών εκπομπών, στον ανταγωνισμό των εικονικών αγώνων μηδενικών εκπομπών. Αυτό ευθυγραμμίζεται με τον στόχο της Nissan για μηδενικές εκπομπές και μηδενικές ανθρώπινες απώλειες, έναν σημαντικό πυλώνα του Nissan Intelligent Mobility, του οράματος της Nissan για την αλλαγή του τρόπου οδήγησης, κίνησης και σύνδεσης των αυτοκινήτων στην κοινωνία. Η ABB Formula E Race at Home Challenge συγκεντρώνει κεφάλαια στο πλαίσιο της παγκόσμιας έκκλησης της UNICEF για τον κορωνοϊό, βοηθώντας για την ασφάλεια, την υγεία και την ενημέρωση των παιδιών έναντι της πανδημίας.

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup