Σύνδεση

Alfa Romeo

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ GIULIA;

O Philippe Krief είναι ο αρχιμηχανικός της νέας Alfa Romeo Giulia και σε μια συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό car είπε πολλά και ενδιαφέροντα σε σχέση με το νέο και ιδιαίτερα φιλόδοξο μοντέλο της παραδοσιακής εταιρείας του Μιλάνο.

Έτσι λοιπόν από την πρώτη στιγμή που ο ισχυρός άντρας του ομίλου FCA Sergio Marchionne κάλεσε τον Philippe Krief για να δημιουργήσει το μηχανολογικό DΝΑ της νέας Giulia QV o στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας πραγματικός εφιάλτης για την BMW M3! Η πρώτη επαφή έγινε πριν από δυόμιση περίπου χρόνια και ο Krief με την ομάδα του που την αποτελούσαν άλλοι 10 μηχανικοί ξεκίνησαν να εργάζονται πάνω σε δύο βασικούς άξονες: την βέλτιστη κατανομή βάρους και την καλύτερη δυνατή αναλογία κιλών ανά ίππο. Τουλάχιστον αυτά ισχύουν για την κορυφαία έκδοση QV, η οποία ζυγίζει περίπου 1.500 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών όπως είναι το αλουμίνιο και τα ανθρακονήματα.

Ο Krief είχε δουλέψει στην εξέλιξη και της 458 Speciale και υποσχέθηκε στον Marchionne να περάσει στοιχεία από τη Ferrari στη νέα Giulia. Ένα από αυτά είναι η ανεξάρτητη κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό, με στόχο να  παρουσιάζονται τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ενός torque vectoring για κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά.

Όσο για τον εξακύλινδρο turbo των 3.000 κυβικών ρυθμίστηκε για να προσφέρει πολύ ροπή από πολύ χαμηλά. Ο Krief αναφέρει χαρακτηριστικά πως ακόμη και με 6η στο κιβώτιο πατάς το γκάζι και μετά ακολουθεί μία μπάσα επιτάχυνση (ένα voom όπως αναφέρει). Επίσης, συμπλήρωσε πως οι μικρότερες εκδόσεις θα είναι turbo τετρακύλινδρες και πως αργότερα, όπως έχουμε γράψει, θα ακολουθήσει και μία V6 diesel.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota