Σύνδεση

Featured

Πόσο θα δίνατε για έναν κινητήρα μιας Ferrari Enzo;

Η Ferrari Enzo ήταν στην εποχή της (στα μέσα της δεκαετίας του 2000) το κορυφαίο αυτοκίνητο της Ferrari και για πολλούς η καλύτερη Ferrari που κατασκευάστηκε ποτέ. Κύριο στοιχείο της ύπαρξής της ο V12 κινητήρας με έντονα δάνεια από την Formula 1 και έναν τρομακτικό ήχο που ακόμα και σήμερα είναι αξεπέραστος (και μάλλον δεν θα ξεπεραστεί στα υβριδικά χρόνια που έρχονται).

Ο συγκεκριμένος κινητήρας που απέδιδε 650 άλογα ήταν και παραμένει ένα από τα διαμάντια της Ferrari. Και ως τέτοιο, η εμφάνισή του προς πώληση στο e-bay προκάλεσε το ενδιαφέρον των φίλων του αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο προς πώληση μοτέρ είναι σε κατάσταση καινούργιο με μόλις 900 χιλιόμετρα, και πολύ καλά φυλαγμένο.

Η τιμή εκκίνησης για τον ιδιοκτήτη αυτού του κινητήρα είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 330.000 ευρώ. Τιμή που σε αρκετούς μοιάζει εξωφρενική (μπορείς να αγοράσεις μία 812 Superfast και να πάρεις και ρέστα) όμως αν αναλογιστούμε την τιμή που πιάνει μία καλή Enzo στις δημοπρατήσεις (σταθερά πάνω από τα 2 εκατομμύρια δολάρια), τότε ένα τέτοιο μοτέρ μοιάζει με πραγματική ευκαιρία για έναν συλλέκτη μιας Enzo.

Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει με την συγκεκριμένη αγγελία είναι ότι προσφέρεται μόνο το μοτέρ και όχι η μετάδοση, η οποία απαιτεί και άλλα έξοδα για όποιον ιδιοκτήτη μιας Enzo θα επιθυμούσε να ανανεώσει εξ’ ολοκλήρου το μηχανικό της υπόβαθρο. Ακόμα και έτσι πάντως, τα 330 χιλιάρικα είναι ενδεικτικά της αξίας ενός από τα πιο σπάνια και πιο επιθυμητά κινητήρια σύνολα που πέρασαν από αυτό τον πλανήτη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup