Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσα νέα ορυχεία χρειάζονται για να καλυφτεί η ζήτηση για μπαταρίες;

Τουλάχιστον 384 νέα ορυχεία εξόρυξης γραφίτη, λιθίου, νικελίου και κοβάλτιου απαιτούνται για την κάλυψη της ζήτησης έως το 2035, σύμφωνα με το Benchmark. Η εκτίμηση βασίζεται στις απαιτήσεις για πρώτες ύλες που απαιτούνται από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και τις προβλεπόμενες πωλήσεις/ ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω εικονογράφημα η ανάλυση εκτιμά πως θα χρειαστεί να κατασκευαστούν 97 ορυχεία γραφίτη βάσει μίας ζήτησης 56.000 τόνων ετησίως. Ο φυσικός γραφίτης συνήθως αναμιγνύεται με συνθετικό γραφίτη για τα ανόδια στις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν περισσότερα από 70 ορυχεία παγκοσμίως με τα περισσότερα να βρίσκονται στην Κίνα και την Αφρική.

Για το λίθιο θα χρειαστούν 74 νέα ορυχεία λιθίου με μέση παραγωγή 45.000 τόνων έως το 2035, σύμφωνα με το Benchmark. Σήμερα υπάρχουν περίπου 59 ορυχεία και δεδομένου πως χρειάζονται τουλάχιστον πέντε χρόνια για να κατασκευαστούν, τότε αυτά τα ορυχεία θα πρέπει να τεθούν σε λειτουργία έως το 2033, σύμφωνα με τον Cameron Perks, αναλυτή της Benchmark.

Η Αυστραλία πρόκειται να παραμείνει ο κυρίαρχος παραγωγός λιθίου αυτή τη δεκαετία, σύμφωνα με το Benchmark. Υπάρχουν επί του παρόντος πάνω από 13 ορυχεία λιθίου που παράγουν πετρώματα σποδουμενίου που περιέχουν λίθιο, πάνω από το 75% του οποίου κατεργάζεται στην Κίνα.

Ακόμη, άλλα 72 έργα εξόρυξης με μέσο μέγεθος 42.500 τόνων θα απαιτηθούν για την κάλυψη της ζήτησης μπαταριών για νικέλιο, σύμφωνα με το Benchmark.

Πολύ σημαντικό ρόλο θα έχει η ανακύκλωση που θα αποτελέσει μεγάλο παράγοντα στην εξόρυξη κοβαλτίου. Χωρίς αυτή θα χρειαστεί μέχρι το 2035 η κατασκευή 62 νέων ορυχείων κοβαλτίου παραγωγικότητας 5.000 τόνων ετησίως. Αν υπάρξει σωστή ανακύκλωση θα χρειαστούν 38 ορυχεία.

Η μελέτη υπογραμμίζει πως οι νέες τεχνολογίες ανακύκλωσης θα μπορούσαν να μειώσουν τον απαιτούμενο αριθμό των ορυχείων που απαιτούνται  αντικαταστήσουν ορισμένες από τις νέες απαιτήσεις των ορυχείων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured