H ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι καινούργιο για την BMW, καθώς το 1972, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου είχε παρουσιάσει την 1602 Elektro-Antrieb (δηλαδή Electric Drive).
Ήταν το πρώτο από μια σειρά ηλεκτρικών πειραματικών μοντέλων με την γερμανική εταιρία να παρακολουθεί στενά τα τεκταινόμενα στην ηλεκτροκίνηση μέχρι την εμφάνιση του i3 το 2013.
Εκείνο το αυτοκίνητο βασιζόταν στην βενζινοκίνητη έκδοση της 1602, και είχε ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο εμπρός μέρος που έδινε κίνηση στον πίσω άξονα. Έβγαζε μόλις 43 άλογα, με τις επιδόσεις να είναι μάλλον αναιμικές, κάνοντας το 0-50 km/h σε λίγο πάνω από 8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα σταματούσε στα 100 km/h.
Στους Ολυμπιακούς του Μονάχου, οι δύο ηλεκτρικές 1602 είχαν χρησιμοποιηθεί για την μεταφορά VIP προσωπικού αλλά και την παρακολούθηση κάποιων ειδικών events όπως ο μαραθώνιος. Ποτέ όμως δεν έφθασε στην παραγωγή, κάτι που φαίνεται ότι απασχολεί κάποιους φανατικούς φίλους της εταιρίας που επανέρχονται σ’ εκείνη την εποχή.
Ένας από αυτούς είναι ο σχεδιαστής David Obendorfer ο οποίος δημιούργησε μία σύγχρονη εκδοχή εκείνου του αυτοκινήτου. Το ονομάζει ΒΜW 02 Reminisence Concept και θέλει να αποδώσει έναν φόρο τιμής στο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας.
Ο σχεδιαστής πήρε το αμάξωμα της κουπέ έκδοσης της 1602 για να δημιουργήσει την σύγχρονη εκδοχή, και σε γενικές γραμμές έχει δημιουργήσει ένα πολύ όμορφο σύγχρονο αντίγραφο εκείνης της παλιάς εποχής, που όπως φαίνεται από την διάδοσή του στο Ίντερνετ αρέσει αρκετά. Έστω και αν όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, μάλλον ένα τέτοιο εγχείρημα δεν έχει καμία θέση στα μελλοντικά ηλεκτρικά σχέδια της BMW.