Σύνδεση

Featured

Πόσοι φορτιστές χρειάζονται για τα 130 εκατομμύρια EVs στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2035;

Nέα φιλόδοξα σχέδια για να μειώσουν τη γραφειοκρατία για να εγκαταστήσουν φορτιστές οχημάτων χρειάζονται οι κυβερνήσεις και οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, εάν η Ευρώπη θέλει να είναι έτοιμη για 130 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα (EVs) έως το 2035, σύμφωνα με νέα έκθεση της EY και της Eurelectric.

Σύμφωνα με την μελέτη, η Ευρώπη θα χρειαστεί 65 εκατομμύρια φορτιστές EV -9 εκατομμύρια δημόσιους και 56 εκατομμύρια οικιακούς- για να διαχειριστεί την τεράστια ανάπτυξη που αναμένεται στα EV από τα 3,3 εκατομμύρια στους δρόμους της Ευρώπης σήμερα. Υπενθυμίζεται ότι ένα στα 11 νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2021 ήταν πλήρως ηλεκτρικό, σημειώνοντας άλμα 63% σε σύγκριση με το 2020.

Η Ευρώπη διαθέτει επί του παρόντος 374.000 δημόσιους φορτιστές, τα δύο τρίτα των οποίων είναι συγκεντρωμένα σε μόλις πέντε χώρες -την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο- ενώ ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες δεν διαθέτουν ούτε έναν φορτιστή ανά 100 km δρόμου> Ταυτόχρονα αυτή η πόλωση μεταξύ των οικονομιών κινδυνεύει να αποσταθεροποιήσει την ηλεκτροδότηση.

Μάλιστα για να συμβαδίσει με τη ζήτηση, η Ευρώπη χρειάζεται μισό εκατομμύριο δημόσιους φορτιστές ετησίως έως το 2030 και ένα εκατομμύριο ετησίως μετά από αυτό.

Ωστόσο, η κατασκευή δημόσιας υποδομής φόρτισης σήμερα «αντιμετωπίζει τεράστιες καθυστερήσεις», λόγω ζητημάτων σχεδιασμού και αδειοδότησης, δήλωσε ο γενικός γραμματέας της Eurelectric, Kristian Ruby.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota