Σύνδεση

Volkswagen

H VOLKSWAGEN ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΤΗΝΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ

Η Volkswagen έχει εδώ και αρκετό καιρό κοινοποιήσει την πρόθεσή της να παρουσιάσει ένα τουλάχιστον φτηνό μοντέλο ή ακόμα και μια φτηνή μάρκα κατά τα πρότυπα της Dacia, η οποία θα απευθύνεται κατά κύριο λόγο στις ασιατικές και γενικά στις αναπτυσσόμενες αγορές.

Για το σκοπό αυτό πήρε και ένα μεγαλο- στέλεχος από την Opel (Hans Demand), αλλά μέχρι στιγμής το πλάνο δεν δείχνει να προχωρά με επιτυχία, καθώς τα μοντέλα που έχουν έως τώρα προταθεί δεν είναι αρκούντως φτηνά ώστε να έχουν και πιθανότητες επιτυχίας.

Έτσι ο γερμανικός όμιλος, που αυτήν την περίοδο βρίσκεται και σε μια λανθάνουσα περίοδο ανακατατάξεων έπειτα από την αποστασιοποίηση του ενός εκ των ιδιοκτητών Ferdinand Piech και του επικεφαλής Martin Winterkorn, στρέφεται στους ειδικούς της φτήνιας –σε όλους τους τομείς.

VW-GREAT-WALL-2

Τους Κινέζους δηλαδή και πιο συγκεκριμένα την Great Wall, ενώ ενδιαφέρον έχει το ότι η VW κατέληξε στην Great Wall συγκρίνοντας τα φτηνά αυτοκίνητα που είχε η ίδια αναπτύξει μέχρι ενός σημείου με τον κινέζικο ανταγωνισμό.

Το πως θα εξελιχθεί αυτή η συνεργασία είναι άγνωστο ακόμα, αλλά οι Γερμανοί δεν λένε όχι ούτε σε μια κοινή εταιρεία που κάποια στιγμή θα μπει και σε κάποιο από τα διεθνή χρηματιστήρια. Το βέβαιο είναι πως δεν έχουν και πολύ χρόνο στη διάθεσή τους, αν δεν θέλουν να χάσουν οριστικά το τρένο της φτηνής μάρκας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo