Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 2008: ME 130 PS

Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του η Peugeot ανακοίνωσε περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες για το νέο της city crossover, το 2008. Έτσι λοιπόν το μήκος του φτάνει τα 4,16 μέτρα και το πλάτος του τα 1,74, ενώ η καλή εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό του αποτυπώνεται και στο μέγεθος του πορτμπαγκάζ του, που είναι minimum 360 λίτρα.

Από εκεί και πέρα εξωτερικά υπάρχουν ομοιότητες τόσο με το 3008 όσο και με τα νεότερα 508 και 208, ενώ τη γενικότερη αισθητική του τελευταίου ακολουθεί και το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν αφενός η οθόνη αφής στην κονσόλα και αφετέρου το φωτεινό πλαίσιο του πίνακα οργάνων

Κι αν μέχρι εδώ τα πράγματα ήταν λίγο πολύ γνωστά, αναμενόμενα και προβλέψιμα η έκπληξη έρχεται από τους κινητήρες, μιας και το 2008 θα κινείται, πέρα από την γνωστή ατμοσφαιρική έκδοση 1.2 VTi των 82 ίππων του καινούργιου τρικύλινδρου της γαλλικής εταιρείας (η αυτόματη μάλιστα e-VTi θα απαλλάσσεται από τα τέλη με CO2 99 γραμμαρίων) και από δύο turbo με κωδική e-THP. Ο πρώτος θα αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm, ενώ η πιο δυνατός 130 PS και 230 Nm. Τη γκάμα συμπληρώνει ο diesel 1.4 eHDI με 68 ίππους, ενώ στο μέλλον ίσως υπάρξει κι ένας πιο δυνατός κινητήρας πετρελαίου.

Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν το 2008 θα είναι προσθιοκίνητο, ενώ τώρα η Peugeot ανακοίνωσε κι επίσημα πως θα μπορεί να εξοπλιστεί και με το γνωστό από το 3008 σύστημα Grip Control. Αυτό διαχειρίζεται ηλεκτρονικά την πρόσφυση των τροχών, έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας τέσσερα (Snow, Off-Road, Sand, ESP Off ) και μαζί με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16 χιλιοστά) και τα κατάλληλα ελαστικά μπορεί να δημιουργήσει καλές δυνατότητες κίνησης πέρα από την άσφαλτο. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται οι μηχανικοί της Peugeot.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/33/NEWS/PEUGEOT-2008-TURBO{/gallery}


Μη χάσεις:

MINI BACKFLIP

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured