Σύνδεση

Featured

Pagani Huayra R Evo: Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να περιμένει

Σε μια εποχή όπου τα ηλεκτροκίνητα hypercars δείχνουν να κερδίζουν έδαφος, η Pagani αψηφά το ρεύμα και δίνει την δική της απάντηση με την εξαιρετική Huayra R Evo.

Βασισμένη στην κληρονομιά του προκατόχου της, της Huayra R, η Evo αναδεικνύει τη δέσμευση της Pagani να διευρύνει τα όρια των επιδόσεων και της πολυτέλειας.

Τα αναδυόμενα πάνελ οροφής δημιουργούν μια διαφορετική εμπειρίας οδήγησης με ανοιχτή οροφή, αλλά όταν αφαιρούνται συμβάλλουν σε αύξηση κατά 5% της αεροδυναμικής αντίστασης.

Στο κέντρο του πλαισίου βρίσκεται ο V12 των 6.000 κυβικών, αναβαθμισμένος σε αρκετά σημεία με την απόδοσή του να φτάνει τους 900 ίππους και τα 770 Nm.

Αυτό το μοτέρ, σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την HWA AG, οδηγεί την πανάλαφρη Huayra σε μια τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα.

Τα λάστιχα έχουν διάσταση 280/680 R19 μπροστά και 345/725 R20 πίσω ενώ υπάρχουν νέα κεραμικά φρένα CCM-R με ειδικά αγωνιστικά τακάκια.

Στην Huayra R Evo έχει εφαρμοστεί η προσέγγιση «codalunga», επεκτείνοντας τον εμπρός πρόβολο κατά περίπου 10 εκατοστά και τον πίσω κατά 19, κάτι που συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 45%.

Στο εσωτερικό του κόκπιτ, το Huayra R Evo αποτελεί ένα κράμα πολυτέλειας και λειτουργικότητας, με πυρίμαχα υλικά να επενδύουν τα καθίσματα, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και προσκέφαλα από ανθρακονήματα να προσθέτουν στην ασφάλεια του οδηγού χωρίς να μειώνουν την άνεση.

Η Pagani ισχυρίζεται ότι το Huayra R Evo μπορεί να φτάσει τα επίπεδα επιδόσεων των σημερινών αγωνιστικών αυτοκινήτων Le Mans Prototype 2, καθιστώντας το μια δελεαστική προοπτική για τους λίγους τυχερούς που θα αποκτήσουν αυτό το εξαιρετικό hypercar, σε τιμή που κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured