Σύνδεση

Opel

Το νέο Opel Combo Cargo Ψηφίστηκε “International Van of the Year 2019”

IVOTY 2019 - Opel/Vauxhall trophy handover photo with Jarlath Sweeney (right) and Michael Lohscheller

 

Το νέο Opel Combo Cargo αναδείχτηκε International Van of the Year 2019 (IVOTY), που θεωρείται ο πιο περίοπτος τίτλος στο χώρο των Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV). Απονέμοντας στο Combo 127 βαθμούς, η επιτροπή των 25 εξειδικευμένων δημοσιογράφων από 25 Ευρωπαϊκές χώρες αξιολόγησε το νέο Opel με ξεκάθαρη διαφορά από το δεύτερο στην τελική κατάταξη Mercedes Sprinter (92 βαθμοί). Η υψηλή οδηγική απόλαυση, τα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης και η οικονομία του van της Opel, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση, ώστε η πολύτιμη διάκριση να καταλήξει στο Rüsselsheim για τρίτη φορά στην ιστορία του από το 1992. Τον τίτλο έχουν κερδίσει στο παρελθόν για την Opel, το Astra Van το 1999 και το Vivaro το 2002. Το νέο Opel Combo έχει εξελιχθεί στους κόλπους του Groupe PSA και βελτιστοποιήθηκε ώστε να πληροί τις απαιτήσεις της μάρκας. Η απονομή έγινε στα πλαίσια της Έκθεσης Επαγγελματικού Αυτοκινήτου (IAA) στο Αννόβερο. Ο CEO της Opel, Michael Lohscheller παρέλαβε το βραβείο για το Combo από τον Πρόεδρο του IVOTY, Jarlath Sweeney.

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι γι’ αυτό το βραβείο» δήλωσε ο Michael Lohscheller. «Η επιτυχία δείχνει επίσης τις προοπτικές που έχει η Opel στο Groupe PSA. Με το Combo κάνουμε τώρα δυναμική είσοδο στην κατηγορία C-van – όπου μέχρι σήμερα δεν είχαμε ισχυρή παρουσία. Υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης για την Opel στην αγορά των LCV. Κατά συνέπεια, το γεγονός ότι αναλάβαμε να δημιουργήσουμε στο Rüsselsheim μία νέα πλατφόρμα LCV για όλο τον όμιλο PSA, αποδεικνύεται ως η πλέον ενδεδειγμένη κίνηση.»

Η επιτροπή IVOTY εντυπωσιάστηκε από τα χαρίσματα του Opel Combo: «Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές κατάφεραν, για πρώτη φορά στην ιστορία των LCV, να δημιουργήσουν ένα van σαν multi-brand project, όπου όλες οι μάρκες διατηρούν τις βασικές τους αξίες και την προσωπικότητά τους, χωρίς σχεδόν κανένα συμβιβασμό. Τα μοντέλα PSA επαναπροσδιορίζουν ολόκληρη την κατηγορία των σύγχρονων συμπαγών van, με μία φρέσκια προσέγγιση στη σχεδίαση, την εφαρμογή και το φινίρισμα, παρέχοντας μία μοναδική αίσθηση άνεσης, εφάμιλλη των compact αυτοκινήτων.»

Η επιτροπή εκθείασε επίσης τα πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης του Opel Combo, όπως ο δείκτης υπερφόρτωσης που λειτουργεί με αισθητήρα και η άριστη σφαιρική ορατότητα – η δεύτερη κάμερα στον καθρέπτη του συνοδηγού, για παράδειγμα, μειώνει το τυφλό σημείο σε αυτή την πλευρά του οχήματος. Το Combo Cargo ανεβάζει τον πήχη με το νέο Flank Guard που λειτουργεί επίσης με αισθητήρα. Η κριτική επιτροπή κατέληξε στα εξής: «Τα μικρά van του Groupe PSA πείθουν με πολλούς τρόπους. Διαθέτουν πραγματικές καινοτομίες, είναι μοντέρνα, άνετα και γεμάτα από σύγχρονες τεχνολογίες ασφάλειας. Στη χρήση, προσφέρουν οδηγική απόλαυση και γενικά πολύ καλά επίπεδα συμπεριφοράς, χωρίς κανένα συμβιβασμό σε θέματα πρακτικότητας και λειτουργικότητας. Παρέχουν στους επαγγελματίες μία πλούσια γκάμα αμαξωμάτων και κινητήρων. Αποτελούν ξεκάθαρα ένα νέο σημείο αναφοράς στο χώρο των van.»

Άκρως αποδοτικό από κάθε άποψη

Το νέο Opel Combo γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου (IAA) στο Αννόβερο (booth C 64, hall 13). Το νέο Combo εξελίχθηκε με τη φιλοδοξία να προσφέρει κορυφαία απόδοση σε επαγγελματίες και το χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας στην κατηγορία, χάρη σε μία νέα αρχιτεκτονική, την ευφυή χωροταξία και μία μοναδική γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, καταλήγοντας να είναι ένα άκρως αποδοτικό όχημα μεταφορών.

Από την αρχή, το Opel Combo διατίθεται σε πολυάριθμες εκδόσεις, όπως η στάνταρ έκδοση 4,40m, η XL 4,75m και ένα ευρύχωρο πενταθέσιο crew cab με δύο συρόμενες πόρτες στο βασικό εξοπλισμό. Το νέο, συμπαγές όχημα μεταφορών της Opel υπερέχει συγκρινόμενο με τους βασικούς ανταγωνιστές του, με χωρητικότητα χώρου φόρτωσης 4,4m3, ωφέλιμο φορτίο 1.000 kg και μήκος φόρτωσης έως 3.440 mm για εργαλεία και εξοπλισμό. Η έξυπνα σχεδιασμένη περιοχή φόρτωσης επιτυγχάνει μεγαλύτερο εύρος μεταξύ των θόλων των τροχών και επιτρέπει έτσι τη φόρτωση μέχρι δύο Ευρωπαλετών – ακόμα και στο Combo με το κοντό μεταξόνιο. Τέλος, φορτία μεγάλου μήκους, όπως ξύλινες σανίδες μπορούν να τοποθετούνται υπό γωνία χάρη στο προαιρετικό άνοιγμα οροφής.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda