Σύνδεση

Featured

Οδηγούμε τη νέα και ενδιαφέρουσα Skoda Fabia

Η Skoda συνεχίζει να ενισχύει την πολύ καλή εικόνα που έχει δημιουργήσει ειδικότερα την τελευταία δεκαετία. Και θα συνεχίσει να το κάνει και με τη νέα Fabia, την οποία οδηγήσαμε πριν από μερικές μέρες στην Πολωνία και την περιμένουμε στην χώρα μας προς τα τέλη του έτους. Τιμές μέσα στο Νοέμβριο.

Μέχρι τότε μπορώ να πω πως η Fabia είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο. Παρόλο που η σχεδίαση του αμαξώματος είναι αναμενόμενα συγκρατημένη, είναι τόσο ελκυστική όσο χρειάζεται για ένα Skoda. Ταυτόχρονα, οι διαστάσεις επαναπροσδιορίζουν το στίγμα του μοντέλου στην κατηγορία αφού για πρώτη φορά το μήκος ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα.

Για την ακρίβεια η νέα Fabia φτάνει τα 4,108 μέτρα (11 εκ. πιο μεγάλη από το προηγούμενο μοντέλο) και πλέον το μέγεθος της είναι όσο ενός Golf 4η γενιάς. Και εδώ τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέροντα αφού δεν μιλάμε για ένα κανονικό supermini, αλλά για ένα με οικογενειακούς χώρους που θα μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας.

Πράγματι, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας (το μεταξόνιο των 2.654 χιλιοστά είναι αυξημένο κατά 94 χιλιοστά), ενώ χαρακτηριστικό είναι πως το πορτμπαγκάζ πλέον φτάνει τα 380 λίτρα (+50). Παιδικό καροτσάκι δύσκολα θα χωρέσει αλλά ακόμη και έτσι η Fabia αναμένεται να είναι ότι πιο ευρύχωρο και πρακτικό θα υπάρχει σε μέγεθος -και το κυριότερο σε τιμή- supermini. Εννοείται πως υπάρχουν διάφορες πρακτικές simply clever ευκολίες, από τις θήκες για τις ομπρέλες μέχρι και τις ειδικές θέσεις για smartphones.

Όσο για το ταμπλό υιοθετεί την κλασική διάταξη με τις δύο οθόνες, αυτή του πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών και εκείνη της οθόνης αφής των 9,2 ιντσών για το σύστημα infotainment. Αυτός ο συνδυασμός ισχύει για τις πλουσιότερες εκδόσεις αφού η βασική ξεκινά με αναλογικά όργανα και trip computer 3,5 ιντσών και οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Τα σκληρά πλαστικά είναι περισσότερα από τα μαλακά, αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και στα γνωστά εξαιρετικά πρότυπα της Skoda.

Από εκεί και πέρα η Fabia είναι ένα πολύ ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο με ποιότητα κύλισης και χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Λογικό λόγω και των μεγαλύτερων διαστάσεων, αλλά και το πλαισίου MQB-A0 στο οποίο βασίζονται μοντέλα του ομίλου όπως το VW Polo ή το Audi A1.

Όσον αφορά στην γκάμα των κινητήρων οι βασικές εκδόσεις κινούνται από τους τρικύλινδρους ατμοσφαιρικούς 1.0 MPI με τους 65 και τους 80 ίππους. Για ευνόητους λόγους το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις ισχυρότερες εκδόσεις TSI με τον τρικύλινδρο 1.0 TSI να αποδίδει 95 ίππους (με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο) ή 110 ίππους (με 6άρη ή DSG-7). Περιορισμένο ενδιαφέρον θα έχει η τετρακύλινδρη έκδοση 1.5 TSI των 150 ίππων, ενώ diesel ή εξηλεκτρισμένες εκδόσεις δεν υπάρχουν.

Η νέα και ενδιαφέρουσα Skoda Fabia αναμένεται στην Ελλάδα το Δεκέμβριο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured