Σύνδεση

Bentley

ΒΑΣΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ VW: Ο ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ BENTLEY & BUGATTI ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ

Η λίστα των ευρωπαίων πολύ- εκατομμυριούχων μπορεί να περιλαμβάνει στο μέλλον και το όνομα του κυρίου Wolfgang Schreiber. Ο κ. Schreiber είναι μηχανολόγος- μηχανικός και στο παρελθόν έχει διατελέσει επικεφαλής των Bentley και Bugatti, που όπως ξέρουμε ανήκουν στον όμιλο της Volkswagen.

Πριν αναλάβει όμως τις τύχες των μαρκών υπερ- πολυτελείας του ομίλου ο κ. Schreiber ήταν ο υπεύθυνος εξέλιξης των κιβωτίων του ομίλου και ο άνθρωπος που συνέβαλε τα μέγιστα στην υλοποίηση και την ωρίμανση μέχρι την κανονική παραγωγή των αυτόματων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη DSG, που ο όμιλος της Volkswagen παρουσίασε και χρησιμοποίησε πρώτος.

Σε πολλές από τις πατέντες που έχει καταθέσει η γερμανική εταιρεία για τα DSG ο Schreiber αναφέρεται ως «εφευρέτης» και εδώ είναι το ζητούμενο. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί πατεντών έμμισθων εφευρετών ο τελευταίος εκτός από το μισθό του, εφόσον είναι υπάλληλος της εταιρείας που καταθέτει την πατέντα, δικαιούται και μιας «αντίστοιχης με τη σημασία της εφεύρεσης αποζημίωσης».

Das 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe DSG von Volkswagen

Μέχρι στιγμής τα κιβώτια DSG έχουν τοποθετηθεί σε περισσότερα από 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα του ομίλου Volkswagen γεγονός που δείχνει τόσο την επιτυχία όσο και τη σημασία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη για την εταιρεία, γεγονός που οδήγησε τον Schreiber να διεκδικήσει αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Ήδη έχει υπάρξει μια συνάντηση των δύο αντιδίκων στο αρμόδιο δικαστήριο του Μονάχου, ενώ ο Schreiber έχει ήδη απορρίψει μια πρόταση συμβιβασμού ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ από την πλευρά της Volkswagen. Όπως καταλαβαίνεται ένα νέο σίριαλ με πιθανότατα αρκετά επεισόδια και πρωταγωνιστή το μεγάλυτερο αυτοκινητικό όμιλο της Ευρώπης βρίσκεται σε εξέλιξη…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup