Σύνδεση

Chrysler

FIAT: Ο SERGIO MARCHIONNE ΑΠΟΧΩΡΕΙ

Ο Sergio Marchionne ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Bloomberg Businessweek…

Ο Sergio Marchionne ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Bloomberg Businessweek, στα πλαίσια της έκθεσης στο Παρίσι, πως αποχωρεί. Όχι όμως άμεσα αλλά το 2018, όταν και κατά δήλωσή του θα έχει ολοκληρώσει το έργο της αναδιάρθρωσης του ομίλου Fiat Chrysler και θα πρέπει να αναλάβει ένας «νέος και δυναμικός», όπως χαρακτηριστικά είπε.

Μάλιστα ο Marchionne, που ανέλαβε τη Fiat το 2004 σχεδόν χρεοκοπημένη, δήλωσε πως το 2018 η εταιρεία θα έχει πλεόνασμα 5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Μακάρι να είναι έτσι και αν είναι μετά διαθέσιμος να τον φέρουμε να αναλάβει και τις τύχες της Ελλάδας ως μάνατζερ, αν δεν τον προλάβει η Ιταλία που αντιμετωπίζει ανάλογο ζήτημα. Το θέμα είναι πως ταυτόχρονα δήλωσε πως «έχουμε περάσει σε μια κατάσταση σταθερότητα, αλλά αυτό δεν οφείλεται στην Ευρώπη, αλλά στη Βόρεια Αμερική…», καθώς οι πωλήσεις στη Γηραιά Ήπειρο είναι εξαιρετικά χαμηλές.

Πάντως ο ίδιος Marchionne μπορεί να λέει να αναλάβει μετά από αυτόν ένας «νέος και δυναμικός» από την άλλη όμως δηλώνει πως με την αποχώρησή του η διοίκηση ενός τέτοιου ομίλου –οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν την Κυριακή- δεν θα μπορεί να επιτευχθεί από έναν μόνο άνθρωπο και θα χρειάζονται τουλάχιστον δύο…

Μέχρι τότε ο αν μη τι άλλο μετριόφρων Sergio έχει να λύσει πολλά θέματα. Όπως για παράδειγμα την αναγέννηση της πρακτικά ανύπαρκτης Alfa Romeo, καθώς το πλάνο του –το 4ο κατά σειρά- προβλέπει την επένδυση 5 δις ευρώ προκειμένου μέχρι το 2018 και με τη βοήθεια 8 νέων μοντέλων (σε 4 μόλις χρόνια!) οι πωλήσεις να φτάσουν τις 400.000 μονάδες. Δηλαδή πρακτικά να τετραπλασιαστούν σε σχέση με σήμερα, ενώ αυξητικά πρέπει να κινηθεί και η Jeep –εδώ οι υπολογισμοί του Marchionne θέλουν διπλασιασμό των πωλήσεων στις 1.900.000 μονάδες. Παράλληλα θέλει και να αναβαθμίσει τη Maserati και να βάλει και πάλι τη Ferrari σε τροχιά τίτλων στη Φόρμουλα 1, ενώ πέρα από τα «όλα 500» δεν έχει πει κάτι συγκεκριμένο και για την ανάπτυξη της Fiat.

Όλα τα παραπάνω σαφώς και δεν ακούγονται εύκολα, αλλά ο πολύς Sergio Marchionne έχει χρόνο μέχρι το 2018. Αν θα του φτάσει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, ενώ ειμαστε σχεδόν βέβαιοι πως θα θέλει ήδη από τώρα να το παρακαλέσουν τότε να μείνει…

Γιάννης Σκουφής

SERGIO MARCHIONNE-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup