Σύνδεση

F1

O ROSS BRAWN ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΣΤΗΝ FORMULA 1

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωσή του ως Managing Director στη νέα εποχή της Formula 1 υπό την Liberty Media, ο Ross Brawn σε μία σειρά συνεντεύξεων σε μεγάλα media του εξωτερικού, ξεκαθαρίζει ότι δικός του στόχος και προτεραιότητα είναι η επιστροφή του σπορ σε πιο ανταγωνιστικές μορφές.

Πάντως σύμφωνα με τις δηλώσεις του ο Brawn δεν φαίνεται να βιάζεται, καθότι ο ίδιος υποστηρίζει ότι ο καλύτερος τρόπος για να πάνε τα πράγματα προς την σωστή κατεύθυνση είναι να φτιαχτεί ένα πενταετές πλάνο αλλαγών παρά σπασμωδικές κινήσεις της μιας χρονιάς.

Όπως είπε σε συνέντευξή του σε Ιταλική εφημερίδα: “Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει την Formula 1 να μην ανταποκρίνεται στις αλλαγές. Θα πρέπει να δώσουμε την αίσθηση της συνέχεια, όμως θα πρέπει παράλληλα να διατηρήσουμε και την αύρα των Γκραν Πρι.”

O  Βrawn είπε ότι είναι σημαντικό να πάρει κανείς την γνώμη των φίλων του σπορ για την κατεύθυνση της Formula 1 τα επόμενα χρόνια, και κάθε αλλαγή θα πρέπει να είναι καλά μελετημένη.

Πάντως σε μία δημοσκόπηση που είχε κάνει το Motorsport.com το 2015 ήταν φανερή η επιθυμία των θεατών να δουν σημαντικές αλλαγές και όχι μέσω των ηλεκτρονικών και διάφορων άλλων “κόλπων” που εφαρμόζονται σήμερα όπως το DRS. Αντίθετα η μεγάλη πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην συγκεκριμένη ψηφοφορία ζήτησαν μεγαλύτερη ελευθερία στους κανονισμούς και την διαφορετικότητα των αυτοκινήτων μεταξύ τους, να υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές ελαστικών, ακόμα και να επιστρέψει ο ανεφοδιασμός.

O Brawn υποστήριξε ότι πρέπει να αποφευχθεί ότι έγινε τα τελευταία χρόνια, με την τεχνητή δημιουργία ανταγωνισμού σε μία ακόμα συνέντευξη που έδωσε στο BBC όπου εμφανίστηκε να έχει ήδη έτοιμες κάποιες ιδέες για αλλαγές από σεζόν του 2018.

Όπως είπε στην ίδια συνέντευξη είναι ανοιχτός στην συζήτηση για την κατάργηση των υβριδικών κινητήρων, που έκαναν πολλά στην μείωση της κατανάλωσης αλλά έχουν δεχθεί έντονη κριτική ότι είναι πολύ ακριβοί και με βαρετό ήχο. Όμως όπως δήλωσε: “Οι εταιρίες έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις σ’ αυτόν τον τομέα, και δεν μπορούν να γίνουν άμεσα αλλαγές. Όμως για να πάμε από την σημερινή κατάσταση σε ένα κινητήρα που όλοι επιθυμούμε θα χρειαστεί ίσως και μία τριετία για να γίνει”.

Όσο για το αν στα σχέδιά του είναι να μπορεί μία μικρή ομάδα να κερδίσει το πρωτάθλημα, παρατήρησε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει άμεσα, γιατί τα χρήματα που ξοδεύουν οι μεγάλες ομάδες είναι τεράστια ενώ οι μικρές δεν μπορούν να ανταποκριθούν σ’ αυτά ενώ δεν μπορεί να μπει και πλαφόν. Μπορούν όμως να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις μέσω των κανονισμών ώστε να επιβραβευτεί η πρωτοτυπία και οι έξυπνες τεχνολογικές ιδέες, έτσι ώστε και οι μικρές ομάδες να έχουν την δυνατότητα να εμφανιστούν με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Όπως είπε πολλές από αυτές τις ιδέες του θα τις συζητήσει με τις ομάδες έτσι ώστε να αρχίσουν να εφαρμόζονται σταδιακά, από το 2018 και πιο έντονα από το 2019. Eνώ μόνιμος στόχος του είναι να κάνει τους αγώνες πολύ πιο απλούς σε κανονισμούς και πολύ πιο ελεύθερους στον “αγνό” ανταγωνισμό.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup