Σύνδεση

Volkswagen

Γιατί ο όμιλος Volkswagen εξετάζει τη μείωση της γκάμας του;

Ο όμιλος Volkswagen, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, έχει μπροστά του ένα μεγάλο πλάνο ανάπτυξης της ηλεκτρικής στρατηγικής του και των αντίστοιχων μοντέλων της. Πλάνο που εκτός από μεγάλο είναι και πανάκριβο, μιας και τα επόμενα χρόνια τόσο για την ηλεκτροκίνηση όσο και για τις υπόλοιπες νέες τεχνολογίες -μεταξύ αυτών και η αυτόνομη οδήγηση- η επένδυση αναμένεται να φτάσει τα 11 δισεκατομμύρια ευρώ.

Φυσικά τα χρήματα αυτά και αν όχι όλο το ποσό ένα πολύ μεγάλο μέρος του θα πρέπει από κάπου να προκύψουν. Το πρώτο μέτρο είναι η αύξηση του ποσοστού κέρδους της εταιρείας στο, όπως υπολογίζεται, 6%. Αυτό θα γίνει με την αύξηση των τιμών των νέων μοντέλων, με την ακόμα μεγαλύτερη χρήση του μεταβλητού πλαισίου MQB -το 60% των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται σήμερα από τον όμιλο βασίζονται σε αυτό, ενώ το 2020 θα είναι το 80%- αυξάνοντας περαιτέρω τις οικονομίες κλίμακος, αλλά και με τη μείωση των μοντέλων που αποτελούν το σύνολο της γκάμας όλων των μαρκών.

Έτσι αναμένεται να καταργηθούν μοντέλα που δεν είναι επιτυχημένα εμπορικά, ενώ το ίδιο αναμένεται να γίνει και με κινητήρες, κιβώτια και τους συνδυασμούς τους. Με τις καταργήσεις αυτές θα περιοριστεί η πολυπλοκότητα της παραγωγικής διαδικασίας αλλά και της αλυσίδας εφοδιασμού.

Ένα επιπλέον λόγος για τον περιορισμό της γκάμας είναι και το ιδιαίτερα υψηλό κόστος πιστοποίησης κάθε μεμονωμένου μοντέλου σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές WLTP.

Παράλληλα στόχος είναι και η πλήρης εκμετάλλευση των παραγωγικών δυνατοτήτων του εργοστασίων του ομίλου ανά τον κόσμο, κάτι που αναμένεται να επιτευχθεί με την ανακατανομή των μοντέλων σε αυτά. Έτσι θα προκύψει και επιπλέον δυναμικό που θα χρησιμοποιηθεί για τα ηλεκτρικά του ομίλου.  

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup