Σύνδεση

Featured

H Mazda υποστηρίζει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και βλέπει από σωστή σκοπιά την ηλεκτροκίνηση

H Mazda, η οποία εξακολουθεί να είναι χωρίς επίσημη αντιπροσωπεία στη χώρα μας, έχει προγραμματίσει για το 2020 την παρουσίαση ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα εγκαταλείψει τους συμβατικούς κινητήρες. Κάθε άλλο μάλιστα καθώς πολλές φορές εκπρόσωποί της έχουν δηλώσει την πίστη τους στο κρυμμένο δυναμικό τους. Μάλιστα και ο διευθύνων σύμβουλός της Ichiro Hirose, έχει δηλώσει πως η εταιρεία του θα μείνει επικεντρωμένη στους κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, ακόμη και στον περιστροφικό, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες είναι και οι απόψεις του περί ηλεκτροκίνησης, όπως τις εξέφρασε στο CarAdvice.

«Κάθε περιοχή έχει διαφορετικές μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Πρέπει λοιπόν να δούμε πώς παράγεται ο ηλεκτρισμός σε κάθε περιοχή. Σε ορισμένες περιοχές, μπορεί να είναι καθαρή, επομένως τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ωφέλιμα. Αλλά σε άλλες, λόγω των ρυπογόνων μεθόδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι ΜΕΚ ενδέχεται να έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα όσον αφορά τις εκπομπές. Για την μείωση των εκπομπών CO2, νομίζω ότι υπάρχουν ακόμη περισσότερες περιοχές που οι ΜΕΚ είναι καλύτερα προσαρμοσμένες και πιστεύω ότι προς το παρόν θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα συμβατικά οχήματα».

Ο Hirose πιστεύει πως οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες είναι πολύ αποδοτικοί, ενώ τόνισε πως δεν θα εγκαταλείψουν το diesel και πως υπάρχουν ακόμη τεχνολογίες για να τους διατηρήσουν στην παραγωγή και με το πλεονέκτημα πως παράγουν μικρότερες ποσότητες CO2.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup