Σύνδεση

Featured

H Mazda υποστηρίζει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και βλέπει από σωστή σκοπιά την ηλεκτροκίνηση

H Mazda, η οποία εξακολουθεί να είναι χωρίς επίσημη αντιπροσωπεία στη χώρα μας, έχει προγραμματίσει για το 2020 την παρουσίαση ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα εγκαταλείψει τους συμβατικούς κινητήρες. Κάθε άλλο μάλιστα καθώς πολλές φορές εκπρόσωποί της έχουν δηλώσει την πίστη τους στο κρυμμένο δυναμικό τους. Μάλιστα και ο διευθύνων σύμβουλός της Ichiro Hirose, έχει δηλώσει πως η εταιρεία του θα μείνει επικεντρωμένη στους κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, ακόμη και στον περιστροφικό, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες είναι και οι απόψεις του περί ηλεκτροκίνησης, όπως τις εξέφρασε στο CarAdvice.

«Κάθε περιοχή έχει διαφορετικές μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Πρέπει λοιπόν να δούμε πώς παράγεται ο ηλεκτρισμός σε κάθε περιοχή. Σε ορισμένες περιοχές, μπορεί να είναι καθαρή, επομένως τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ωφέλιμα. Αλλά σε άλλες, λόγω των ρυπογόνων μεθόδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι ΜΕΚ ενδέχεται να έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα όσον αφορά τις εκπομπές. Για την μείωση των εκπομπών CO2, νομίζω ότι υπάρχουν ακόμη περισσότερες περιοχές που οι ΜΕΚ είναι καλύτερα προσαρμοσμένες και πιστεύω ότι προς το παρόν θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα συμβατικά οχήματα».

Ο Hirose πιστεύει πως οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες είναι πολύ αποδοτικοί, ενώ τόνισε πως δεν θα εγκαταλείψουν το diesel και πως υπάρχουν ακόμη τεχνολογίες για να τους διατηρήσουν στην παραγωγή και με το πλεονέκτημα πως παράγουν μικρότερες ποσότητες CO2.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup