Σύνδεση

Renault

Για ποιο λόγο η Renault δημιούργησε την Ampere;

Ως απόδειξη της εφαρμογής του «Revolution», του τρίτου κεφαλαίου του στρατηγικού σχεδίου Renaulution του Renault Group, η Ampere παρουσιάζεται ως πρωτοπόρος στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) στην Ευρώπη.

Παράλληλα, αναδεικνύεται ως σημαντικός παίκτης στον τομέα του λογισμικού. Για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, να αξιοποιήσει ευκαιρίες και να αντιμετωπίσει τα κλιματικά ζητήματα, το Renault Group δημιούργησε την Ampere ως ένα νέο μοντέλο επιχείρησης.

Η Ampere θέτει ως στόχο να γίνει ο ηγέτης στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Βασιζόμενη στην τεχνογνωσία της Renault σε ηλεκτρικά οχήματα, η Ampere αναπτύσσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο που προσφέρει ευελιξία στο Renault Group για αποτελεσματική ανταπόκριση στις καινοτομίες. Στο επίκεντρο της προσπάθειας είναι ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, προσφέροντας οικονομικά προσιτά οχήματα.

Η Ampere χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα, ενσωματώνοντας ευελιξία και αποτελεσματική οργάνωση στον σχεδιασμό αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων για την ευρωπαϊκή αγορά. Με 11 παραγωγικές μονάδες, συμπεριλαμβανομένων βιομηχανικών εγκαταστάσεων όπως το ElectriCity και το εργοστάσιο στην Cléon, η Ampere απασχολεί πάνω από 11.000 άτομα, ενώ προσδοκά στην επιτυχή μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Η εταιρική ταυτότητα της Ampere συνδυάζει την παράδοση με την αλλαγή μέσω ενός λογοτύπου που αντλεί έμπνευση από το ιστορικό έμβλημα της Renault. Το λογότυπο ξεκινά με το σχήμα ενός διαμαντιού, αντικατοπτρίζοντας το ανθρώπινο και βιομηχανικό παρελθόν της εταιρείας. Τα πολλά διαμάντια σχηματίζουν μια σφιχτή δομή, ενώ η σύνθεση προάγει ιδέες κίνησης και προόδου προς έναν κοινό στόχο.

Η Ampere επιδιώκει τον εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη με τη διεύρυνση της βάσης πελατών της. Στοχεύει στις κατηγορίες Β & C της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, αναμένοντας να αποτελέσουν το 75% των ευρωπαϊκών πωλήσεων μέχρι το 2030. Προβλέπεται ότι αυτές οι κατηγορίες θα παρουσιάσουν ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 25% μεταξύ 2023-2030.

Η Ampere διαθέτει ήδη ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τις δύο πλατφόρμες της, ειδικά σχεδιασμένες για ηλεκτρικά μοντέλα με στόχο τη μείωση του κόστους:

– Η AmpR Small platform για μοντέλα του segment B (προηγούμενη ονομασία CMF-B EV).

– Η AmpR Medium platform για μοντέλα του segment C (προηγούμενη ονομασία CMF-EV).

Πέρα από αυτές τις πλατφόρμες, η Ampere καθοδηγείται από έναν οδικό χάρτη με στόχο τη μείωση του κόστους μέσω ολιστικής προσέγγισης στην ηλεκτροκίνηση. Έως το 2027/2028, στοχεύει να μειώσει έως και 40% τα μεταβλητά κόστη μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων 1ης και 2ης γενιάς του segment C.

Οι τρεις βασικοί πυλώνες περιλαμβάνουν:

1. Κινητήρας EV (μπαταρία και σύστημα ηλεκτροκίνησης) με στόχους όπως 50% μείωση του κόστους της μπαταρίας ανά όχημα και 25% μείωση του κόστους του συστήματος ηλεκτροκίνησης ανά όχημα.

2. Όχημα (πλατφόρμα και αμάξωμα) με στόχους όπως 25% μείωση του κόστους της πλατφόρμας ανά όχημα και 15% μείωση του κόστους του αμαξώματος ανά όχημα.

3. Επιχειρηματική αριστεία με στόχο τη μείωση κατά 50% του κόστους παραγωγής και logistics.

Η Ampere έχει ήδη επιτύχει ένα σημαντικό βήμα με το Scenic E-Tech, επιτυγχάνοντας εναρμόνιση τιμής στον τομέα του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (TCO) με τα υβριδικά οχήματα.

 Αναμένεται να επιτευχθεί εναρμόνιση τιμής μεταξύ μοντέλων EV & ΜΕΚ με τη 2η γενιά, έως το 2027/2028, διατηρώντας ταυτόχρονα τα περιθώρια κέρδους. Στο segment Β, η Ampere θα ξεκινήσει με τα Renault 5 και Renault 4, καθώς και το νέο ηλεκτρικό Renault Twingo, προσφέροντας προσιτά ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά.

Η γκάμα προϊόντων της Ampere φαίνεται εντυπωσιακή και στοχεύει στην κάλυψη των κατηγοριών A, B και C, παρουσιάζοντας ήδη πέντε μοντέλα με διάφορα χαρακτηριστικά και επιδόσεις:

1. Megane E-Tech: Επικεντρώνεται στην κατηγορία C-EV και έχει καταφέρει να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Διαθέτει εξαιρετικό σύστημα infotainment και δικτύωσης με την ονομασία OpenR Link.

2. Scenic E-Tech: Με εστίαση στην αειφορία, παρουσιάζει υλικά κατασκευής που είναι ανακυκλώσιμα έως και 95%. Επιπλέον, προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία άνω των 625 χιλιομέτρων, ενώ το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO) του είναι ήδη σε επίπεδο υβριδικών αυτοκινήτων.

3. Renault 5: Αναμένεται να είναι η αναγέννηση ενός εμβληματικού μοντέλου, προσφέροντας αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα, ενώ διαθέτει τον ‘virtual’ συνοδηγό Reno, με τεχνητή νοημοσύνη.

4. Renault 4: Η μετενσάρκωση ενός παγκόσμιου αυτοκινήτου για την εποχή της ηλεκτροκίνησης, επωφελούμενο από την επιτυχημένη συνταγή του Renault 5.

5.Renault Twingo Legend: Ένα οικονομικό αστικό όχημα με χαμηλή κατανάλωση, μηδενικές εκπομπές CO₂ και εκτιμώμενη αρχική τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ.

Η Ampere σχεδιάζει να διευρύνει τη γκάμα της μέχρι το 2031, προσφέροντας άλλα δύο ηλεκτρικά μοντέλα 2ης γενιάς. Επιπλέον, η ευελιξία των γραμμών παραγωγής της και η πολυμορφικότητα των πλατφορμών της επιτρέπουν να υποστηρίξει και άλλες μάρκες του Renault Group, όπως η Alpine και η Dacia, στη μετάβασή τους προς την ηλεκτροκίνηση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz