Ο κοροναϊός έχει, όπως έχουμε γράψει, επηρεάσει πάρα πολύ την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία από πλευράς παραγωγής. Είτε για προληπτικούς λόγους, είτε μετά από κρούσματα του ιού, δεκάδες εργοστάσια έχουν κατεβάσει διακόπτες. Οι υπεύθυνοι εργάζονται στο να πάρουν τα κατάλληλα μέτρα (ή και ρίσκα) για να επανεκκινήσουν την παραγωγή, σύμφωνα όμως με επίσημα στοιχεία, από τις 183 γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων, μόνο οι 59 βρίσκονται σε λειτουργία.
Πρόβλημα έχουν φυσικά και τα εργοστάσια που παράγουν υποσυστήματα, για άλλους κατασκευαστές. Ως εκ τούτου, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Αυτοκινήτων της Κίνας υποστηρίζει ότι ο κοροναϊός είναι πολύ πιθανό να διαταράξει, σε ένα βαθμό, την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, αρκετών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ταυτόχρονα η επιδημία επηρεάζει και την Auto China 2020, την έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία κανονικά θα διαρκούσε από τις 21 έως και τις 30 Απριλίου. Οι διοργανωτές αποφάσισαν να την αναβάλλουν, καθώς οι πιο πολλοί εκθέτες θα αντιμετώπιζαν διαδικαστικά προβλήματα, π.χ. με τη μεταφορά των εκθεμάτων ή με την παρουσία στελεχών τους, ενώ εξαιρετικά αμφίβολη θα ήταν και η προσέλευση των επισκεπτών.
Η σκέψη είναι η έκθεση να γίνει σε κάποια άλλη ημερομηνία, με την προϋπόθεση πως η κατάσταση θα εξομαλυνθεί.
Η Auto China διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1990, περιλαμβάνεται πλέον μεταξύ των μεγαλύτερων εκθέσεων παγκοσμίως και διοργανώνεται εναλλάξ στο Πεκίνο και τη Σαγκάη. Πέρυσι είχαν συμμετάσχει 1.200 εκθέτες και οι επισκέπτες έφτασαν τις 800.000.
Λόγω του κοροναϊού έχει αναβληθεί και το Γκραν Πρι της Κίνας.