Σύνδεση

F1

F1: O HAMILTON ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΗ MERCEDES ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ

Για την επόμενη τριετία ο Παγκόσμιος…

Για την επόμενη τριετία ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Lewis Hamilton θα εξακολουθήσει να οδηγεί στις πίστες τα μονοθέσια της Mercedes και φυσικά να διεκδικεί τίτλους, τόσο για τον εαυτό του όσο και για τη γερμανική εταιρεία.

Με την υπογραφή των συμβολαίων τέλειωσε ένα μεγάλο σίριαλ, στο οποίο κάποια στιγμή είχε εμπλακεί και το όνομα της Ferrari, ενώ σύμφωνα με το Niki Lauda, ο οποίος ήταν παρόν στις διαπραγματεύσεις από την πλευρά της Mercedes, η συμφωνία καθυστέρησε γιατί ο Hamilton έκανε ο ίδιος τις συνομιλίες και όχι κάποιος μάνατζερ (ο οποίος θα έπαιρνε και ένα σεβαστό ποσοστό της αμοιβής). Έτσι ο Βρετανός, που είχε βέβαια την υποστήριξη δικηγόρων, ζητούσε διευκρινήσεις για τα πάντα.

Τα βρετανικά ταμπλόιντ και γενικά ο βρετανικός τύπος αναφέρουν για την αμοιβή του Hamilton το ποσό των 100 εκατομμυρίων λιρών, που μεταφράζεται σε 140 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή σχεδόν 47 εκατομμύρια το χρόνο. Ο Lauda είπε χαρακτηριστικά «εγώ όταν έτρεχα έβγαζα περίπου το 10% από αυτά που βγάζουν σήμερα οι πιλότοι. Γεννήθηκα νωρίς…».

HAMILTON LAUDA

Αν αναλογιστεί κανείς πως ο Lauda αμείφθηκε το 1982 με 3 εκατομμύρια δολάρια –ποσό ρεκόρ για την εποχή- προκειμένου να επιστρέψει στα Γκραν Πρι με τη McLaren, τότε συμπεραίνουμε πως οι ετήσιες απολαβές του Hamilton πρέπει να κινούνται γύρω στα 30 εκατομμύρια δολάρια ή πάνω κάτω 30 εκατομμύρια ευρώ. Ποσό φυσικά μεγάλο, αλλά που από την άλλη απέχει αρκετά από αυτό που αναφέρει ο βρετανικός τύπος.

Όπως είπε άλλωστε και ο Nico Rosberg για το θέμα «κρίνοντας από τα δικά μου ποσά οι δημοσιογράφοι συνήθως υπερβάλλουν στο συγκεκριμένο τομέα».

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo