Σύνδεση

AMG

O δίλιτρος της AMG μπορεί να βγάλει πολύ περισσότερα από 421 άλογα!

Η παρουσίαση ενός δίλιτρου κινητήρα με απόδοση στους 421 ίππους προφανώς και δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Πρόκειται για το ισχυρότερο τετρακύλινδρο σύνολο όλων των εποχών, με την ειδική ισχύ να φθάνει στους 210 ίππους στο λίτρο, τιμή ανήκουστη για μερικά χρόνια πριν.

Τα 421 άλογα και τα 500 Nm ροπής βγαίνουν μετά από εξαντλητική δουλειά σε όλα τα επιμέρους σημεία του μοτέρ και σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο τόσο εντός του όσο και στα περιφερειακά (εισαγωγή, εξάτμιση κ.λπ.). Παρ’ όλα αυτά είναι απολύτως νόμιμο για χρήση στον δρόμο, χρησιμοποιεί λάδια 0W20 και χρειάζεται σέρβις κάθε 30.000 χιλιόμετρα ή ένα χρόνο, όποιο έρθει πρώτο.

Όμως όπως φαίνεται, οι μηχανικοί της AMG δεν έχουν τελειώσει ακόμα με το συγκεκριμένο μοτέρ. Σε μία πρόσφατη παρουσίαση, ο υπεύθυνος κινητήρων της Mercedes AMG, Ralph Illenberger, δήλωσε ότι υπάρχουν ακόμα περιθώρια για μεγαλύτερη εξέλιξη.

“Θα έρθουν ακόμα περισσότερα” δήλωσε, “πάντα υπάρχουν περιθώρια για βελτίωση. Πάντως αν ανέβει ακόμα περισσότερο η ισχύς, είναι προφανές ότι θα μπορούσαν να προκύψουν μερικά πολύ ενδιαφέροντα super sport μοντέλα, με δεδομένο το μικρό βάρος και τον περιορισμένο όγκο του τετρακύλινδρου. Αρκεί να θυμηθούμε ότι δεν έχουν περάσει και τόσο πολλά χρόνια, όταν η Ferrari 360 Modena ήταν το κορυφαίο μοντέλο των Ιταλών, αποδίδοντας “μόλις” 395 άλογα και πολύ χαμηλότερη ροπή.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το ολοκαίνουργιο Peugeot 2008 είναι πραγματικό SUV

Featured

Η νέα Mercedes A-Class Sedan, το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο του κόσμου, ξεκινά από 28.230 ευρώ

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

Βοήθεια το diesel μου έπιασε μούχλα, μύκητες, βρύα και λειχήνες

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup