Η ανανέωση της Mercedes A–Class περιλάμβανε, όπως έχουμε γράψει, και την ενδυνάμωση του τετρακύλινδρου των 2.000 κυβικών της AMG, ο οποίος κινεί όλες τις top εκδόσεις των προσθιοκίνητων μοντέλων της μάρκας.
Ο οποίος με 381 πλέον ίππους (από 360) και με 475 Nm (+25), που αντιστοιχούν σε μια ειδική ισχύ 190,5 ίππων το λίτρο, εξακολουθεί να είναι το πιο δυνατό σύνολο παραγωγής μέχρι τα 2.000 κυβικά. Μάλιστα τα παραπάνω νούμερα γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά αν λάβει κανείς υπόψη του τόσο τη μέση κατανάλωση των 6,9 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα όσο και τις εκπομπές CO2 των μόλις 161 γραμμαρίων, για την CLA 45 Shooting Brake. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 4,3 δεύτερα για το 0-100.
Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT, το οποίο πλέον διαθέτει πιο σφιχτή κλιμάκωση από την 3η έως και την 7η σχέση του. Όσο για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων –από 100% μπροστά, έως 50-50 μπροστά, πίσω- υπάρχει η τετρακίνηση 4MATIC με πολύδισκο συμπλέκτη.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν μεταξύ άλλων τα AMG RIDE CONTROL (με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο σταδίων) και AMG DYNAMIC PLUS (με μηχανικό κλείδωμα εμπρός διαφορικού).
Γιάννης Σκουφής
