Σύνδεση

Featured

Μετά από 70 χρόνια η Land Rover παρουσίασε ένα νέο Defender

Η αντικατάσταση ενός αυτοκινητικού icon δεν είναι εύκολη υπόθεση και πρέπει να ομολογήσουμε πως οι σχεδιαστές της Land Rover τα κατάφεραν καλά με το νέο Defender. Που έρχεται σε καινούργια μορφή σχεδόν 70 χρόνια μετά από την παρουσίαση του αρχέτυπου και είναι αναγνωρίσιμο ως απόγονός του.

Η βάση του νέου Land Rover Defender είναι η καινούργια αρχιτεκτονική D7x και στην ερχόμενη άνοιξη θα έτοιμο προς πώληση το Defender 110, με μήκος 4,758 μέτρων, διαμόρφωση 5+2 θέσεων και σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, τις Explorer, Adventure, Country και Urban. Μέσα στην επόμενη χρονιά θα ακολουθήσει το τρίθυρο 90άρι με τον πιο κοντό μεταξόνιο, ενώ συνολικά η βρετανική εταιρεία αναφέρει πως πρόκειται για το πιο ικανό αυτοκίνητο (εκτός δρόμων) που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής.

Το εσωτερικό είναι σύγχρονο, ενώ υπάρχει μια επιλογή κεντρικών κονσολών. Και αυτό γιατί στo First Edition Defender 90 θα υπάρχει και στάνταρ μεσαία εμπρός θέση που ονομάζεται Jump Seat και όταν θα χρησιμοποιείται θα το μετατρέπει να εξαθέσιο. Όταν δεν θα χρησιμοποιείται -προαιρετικά θα είναι διαθέσιμη και στο 110- θα διπλώνει στο δάπεδο και θα παίζει το ρόλο του υποβραχιονίου. Το 90 θα είναι διαθέσιμο και με μαλακή οροφή που θα διπλώνει πλήρως.

Το ταμπλό είναι από μαγνήσιο με επίστρωση, υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη για το σύστημα infotainment που είναι συνεχώς online, ενώ προαιρετικά διατίθεται και HUD.

Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς, η απόσταση από τα έδαφος είναι ολόκληρα 291 χιλιοστά, η γωνία προσέγγισης φτάνει τις 38 μοίρες και η διαφυγής τις 40, ενώ αυτή της ράμπας είναι 31 μοίρες στο 90 και 28 στο σημαντικά πιο μακρύ 110. Το Defender περνά από νερό βάθους έως και 90 εκατοστών, ενώ η τετρακίνηση Terrain Response System προσαρμόζεται σε κάθε τύπο εδάφους. Υπάρχει μηχανικό κεντρικό διαφορικό, καθώς και ένα στον πίσω άξονα.

Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει και το Clear-Sight Ground View που είδαμε στο Evoque και δείχνει τη ακριβώς συμβαίνει κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ η λίστα περιλαμβάνει πολλά και διάφορα. Μεταξύ άλλων και για τις μετακινήσεις πέρα από την άσφαλτο.

Οι κινητήρες θα είναι δίλιτροι βενζίνης με 300 και 400 ίππους, επίσης δίλιτροι diesel με 200 ή 240 ίππους, ενώ ο εξακύλινδρος των 400 ίππων είναι συνδεδεμένος με ήπιο υβριδικό σύστημα. Επίσης θα υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση, ενώ τα κιβώτια θα είναι αυτόματα 8 σχέσεων της ZF.   

Οι τιμές θα ξεκινούν στη Γερμανία από τις 49.000 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup