Σύνδεση

Nissan

Nissan: Παρουσίαση ενός ολοκαίνουργιου, αμιγώς ηλεκτρικού μίνι στην Ιαπωνία

Η Nissan παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μίνι όχημα Sakura στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις του να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στην αγορά, αυτό το καλοκαίρι.

Με το όνομά του να συμβολίζει το εμβληματικό ιαπωνικό άνθος κερασιάς, το Sakura θα διατεθεί σε μια προσιτή τιμή, διευρύνοντας τις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Nissan, Asako Hoshino, δήλωσε : «Το ολοκαίνουργιο Sakura ακολουθεί το LEAF και τo Ariya, ως ένα EV μαζικής αγοράς. Πιστεύουμε ότι θα αλλάξει το παιχνίδι για την Ιαπωνική αγορά και θα κάνει τα EVs πολύ πιο προσιτά στο Ιαπωνικό αγοραστικό κοινό»

Το Sakura EV ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των mini οχημάτων. Ο ευέλικτος χειρισμός του και η ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων, επιτρέπει στον οδηγό του να εκτελεί γρήγορους ελιγμούς με ευκολία. Παρά το μέγεθός του, το Sakura διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλη αυτονομία, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, στην εργασία και τα ψώνια. Διαθέτει επίσης το ProPILOT Park, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει το παρκάρισμα και να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη.

Επιδόσεις με ήπιο χαρακτήρα

Το Sakura διαθέτει τη στιγμιαία ισχύ και την ησυχία που χαρακτηρίζει τα EVs. Εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία ελέγχου και κινητήρα που παράγει 47 kW και 195 Nm ροπής, η γρήγορη και σταθερή επιτάχυνση του Sakura κάνει την οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους αβίαστη. Εν τω μεταξύ, η τεχνολογία που καλλιέργησε η Nissan μέσω της ανάπτυξης του LEAF για περισσότερο από μια δεκαετία, επέτρεψε στο Sakura να έχει το υψηλότερο επίπεδο απομόνωσης θορύβου στην καμπίνα, στην κατηγορία των mini οχημάτων.

Τρεις λειτουργίες οδήγησης, Eco, Standard και Sport, παρέχουν βέλτιστες επιδόσεις για διαφορετικές καταστάσεις. Χρησιμοποιώντας το e-Pedal Step, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει ομαλά και σταθερά αφήνοντας το πεντάλ του γκαζιού, μια κίνηση που φορτίζει παράλληλα τη μπαταρία μέσω της αναγεννητικής πέδησης. Η ταχύτητα του Sakura μπορεί να ρυθμιστεί χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Αυτό κάνει την οδήγηση πιο απολαυστική στους δρόμους της πόλης, όπου απαιτείται επαναλαμβανόμενη επιτάχυνση και επιβράδυνση, αλλά και σε χιονισμένους δρόμους που απαιτούν ομαλή επιβράδυνση.

Επιπλέον, το χαμηλό κέντρο βάρους του Sakura ενισχύει τη σταθερότητα και προσφέρει υψηλή οδηγική άνεση, σε ανώμαλες επιφάνειες του οδοστρώματος.

Ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο τελευταίας τεχνολογίας

Το Sakura είναι εξοπλισμένο με μια υπερσύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει αδιαμφισβήτητο ιστορικό επιδόσεων και αξιοπιστίας στο LEAF. Χάρη στην ειδική μέθοδο χωροθέτησης των κυψελών της, η μπαταρία είναι συμπαγής, επιτρέποντας στο Sakura να έχει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία έως και 180 χιλιομέτρων (με βάση τον κύκλο WLTC της Ιαπωνίας), καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή χρήση. Η μπαταρία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως φορητή πηγή τροφοδοσίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για μια μέρα σε ένα σπίτι.

Προηγμένα συστήματα οδήγησης, πρωτοποριακά για τα μίνι οχήματα

Εκτός από το σύστημα υποβοήθησης οδηγού ProPILOT, το Sakura είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ProPILOT Park, αποτελώντας μια πρωτιά για μίνι όχημα. Το ProPILOT Park ελέγχει αυτόματα το τιμόνι, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, την αλλαγή ταχυτήτων και το χειρόφρενο κατά τη στάθμευση. Αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες βελτιώνουν την οδηγική ευκολία και την απόλαυση, τόσο στους δρόμους της πόλης και τους χώρους στάθμευσης , όσο και στους αυτοκινητόδρομους.

Εκλεπτυσμένος σχεδιασμός με υψηλή ποιότητα

Εξωτερικό

  • Η εξωτερική σχεδίαση του Sakura αποπνέει κομψότητα και δύναμη. Το μπροστινό του μέρος και το λαμπερό του σήμα, αποτελούν την επιτομή των οχημάτων επόμενης γενιάς της Nissan. Οι κομψοί λεπτοί προβολείς με τις τριπλές δέσμες φωτός, μια πρωτιά για μικρό όχημα, αυξάνουν την ασφάλεια στη νύχτα. Οι εξοπλιστικές κατηγορίες G και X διαθέτουν φαρδιά LED πισω φώτα συνδυαστικής προβολής, των οποίων η εμφάνιση είναι εμπνευσμένη από το δικτυωτό πλέγμα της πίσω πόρτας.
  • Οι ζάντες αλουμινίου αντλούν έμπνευση από τους Ιαπωνικούς διακοσμητικούς κόμπους mizuhiki, που συναντώνται συνήθως σε φακέλους και συσκευασίες δώρων. Ενσωματώνοντας την παραδοσιακή Ιαπωνική αισθητική, αυτές οι ζάντες προσθέτουν κομψότητα στο Sakura.
  • Η θύρα φόρτισης, που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του πίσω μέρους του Sakura, ανάβει όταν ανοίγει το καπάκι, για να διευκολύνει κατά τη νυχτερινή χρήση.
  • Το Sakura είναι διαθέσιμο σε δεκαπέντε χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων διχρωμιών που παραπέμπουν στις εποχές.

Εσωτερικό

  • Στο cockpit του Sakura την παράσταση κλέβει ο πίνακας οργάνων Advanced Drive Assist των 7,0 ιντσών, καθώς και η μεγάλη οθόνη πλοήγησης των 9,0 ιντσών, τοποθετημένη οριζόντια για να επιτρέπει την προβολή με ελάχιστη κίνηση των ματιών. Το σύστημα πλοήγησης NissanConnect προσφέρει μια σειρά λειτουργιών για τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας του Sakura, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης διαδρομής βάσει των αναγκών φόρτισης, μιας υπηρεσίας έκτακτης κλήσης SOS και της ασύρματης συνδεσιμότητας Apple CarPlay.
  • Τα άνετα καθίσματα έχουν σχέδιο καναπέ και είναι επενδυμένα με πολυτελές ύφασμα. Η οριζοντίως τοποθετημένη επένδυση σε χάλκινη απόχρωση, δίνει στο εσωτερικό μια μοντέρνα εμφάνιση και μια αίσθηση ευρυχωρίας.
  • Οι ποτηροθήκες είναι σχεδιασμένες για να «αγκαλιάζουν» τα αφεψήματα, αποτρέποντας την ταλάντευση. Υπάρχει άφθονος αποθηκευτικός χώρος, όπως για παράδειγμα στην επιφάνεια του κεντρικού πίνακα οργάνων που μπορεί να χωρέσει ένα smartphone, ένα πορτοφόλι και άλλα μικροαντικείμενα.
  • Το τιμόνι δύο ακτίνων προσθέτει μια σπορτίφ πινελιά, ενώ στην προαιρετική έκδοση Premium Interior Package διατίθεται και με δερμάτινη επένδυση.
  • Στο εσωτερικό είναι διαθέσιμες τρεις χρωματικές επιλογές, μαύρο, μπεζ και μπλε-γκρι.

 Το Sakura, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία αυτό το καλοκαίρι, κοστίζει περίπου 13.200 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του φόρου κατανάλωσης και της επιδότησης οχημάτων καθαρής ενέργειας).

Μπαταρία Lithium-ion  
Χωρητικότητα μπαταρίας 20 kWh  
Ισχύς εξόδου 47 kW  
Ροπή 195 Nm  
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h  
Αυτονομία (WLTC) Έως 180 km  
Χρόνος φόρτισης Τυπική φόρτιση : 8 ώρες (από προειδοποιητική ένδειξη μπαταρίας μέχρι την πλήρη φόρτιση)  
 
Ταχεία φόρτιση : περίπου 40 λεπτά (από προειδοποιητική ένδειξη μπαταρίας μέχρι το 80% της φόρτισης)  
     
Μήκος 3.395 mm  
Πλάτος 1.475 mm  
Ύψος 1.655 mm  
Μεταξόνιο 2.495 mm  
Βάρος (ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό) 1.070 kg – 1.080 kg  
 
Χωρητικότητα αποσκευών 107 λίτρα  
Αριθμός επιβατών 4  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured