Σύνδεση

Featured

Nissan Kicks: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Juke. Στη Βραζιλία.

Σε μία χρονιά που όλοι οι κατασκευαστές δίνουν το “παρών” στην πιο ανερχόμενη κατηγορία παγκοσμίως, εκείνη των compact SUV, η Nissan δεν θα μπορούσε να απέχει. Και στην έκθεση του Los Angeles παρουσίασε το νέο Κicks που θα αντικαταστήσει το ιδιαίτερο σε σχήμα Juke, όχι όμως στην Ευρώπη αλλά στη Βραζιλία. Έτσι από πλευράς design ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας όπως αυτή διαμορφώθηκε στο Micra (κυρίως στην μάσκα), αποκτώντας μια πιο στενή σχέση με τα άλλα SUV της εταιρείας. Για την Ευρώπη πάντως το νέο Juke θα έχει εντελώς διαφορετική σχεδίαση σσε σχέση με το πιο συντηρητικό Kicks και θα παραπέμπει στο πρωτότυπο Juke e-Power που είχε παρουσιαστεί στο Τόκιο.

Παρόλα αυτά το Kicks έχει το δικό του στυλ με ιδιαίτερα μοντέρνα στοιχεία, ιδίως στην μάσκα και τα “νεύρα” που διατρέχουν το αμάξωμα στο πλάι. Σε αυτό συμβάλλει και η διχρωμία στο αμάξωμα (υπάρχουν πέντε διαφορετικοί συνδυασμοί) καθώς και οι όμορφες ζάντες των 16 και 17 ιντσών ανάλογα την έκδοση.

Η μοντέρνα και νεανική εικόνα συνεχίζεται και στο ταμπλό, με ενδιαφέρουσα σχεδίαση και έμφαση στην ποιότητα των υλικών. Υπάρχουν όλα τα σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού για την άνεση και την υποβοήθηση του οδηγού όπως τα Automatic Emergency Braking, Blind Spot Monitoring, Rear Cross Traffic Alert κ.λπ.

Θα υπάρχει στάνταρ οθόνη 7 ιντσών για το πλούσιο σύστημα infotainment (διαθέτει Apple CarPlay και Android Auto μεταξύ άλλων), καθώς και το γνωστό μας από το Micra ηχοσύστημα της Bose με τα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού. Η Nissan υποστηρίζει ότι το νέο της SUV θα είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας του, τόσο για τους επιβάτες όσο και, κυρίως, τον χώρο αποσκευών.

Η διάθεσή του στις αγορές θα ξεκινήσει προς τα μέσα του 2018, με την γκάμα των κινητήρων να διαμορφώνεται ανάλογα τις αγορές που θα απευθυνθεί. Σε ότι αφορά την μετάδοση της κίνησης θα είναι όπως όλα δείχνουν μόνο στους εμπρός τροχούς.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup