Το super car της Nissan, το GT–R γίνεται ακόμα πιο super για την επόμενη χρονιά, μιας και οι μηχανικοί της εταιρείας εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία και τα δεδομένα που μάζεψαν από τον 24ωρο αγώνα στο Nurburgring, άλλαξαν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Κι αυτό προκειμένου το άμεσο τετρακίνητο Nissan να γίνει ακόμα πιο άμεσο στις αντιδράσεις του στις επιταγές του οδηγού του.
Πιο άμεσος έγινε όμως και ο V6 του των 3,8 λίτρων με τα διπλά turbo και τους 550 ίππους, κυρίως λόγω των καινούργιων μπεκ υψηλής πίεσης που απέκτησε και εξασφαλίζουν καλύτερο έλεγχο του ψεκασμού στις μεσαίες και ειδικά στις ψηλές στροφές και κατά συνέπεια ακόμα καλύτερη απόκριση.
Έτσι η τελευταία έκδοση του GT–R χρειάζεται μόλις 2,7 δεύτερα για το 0-100, τιμή που κοιτά στα μάτια κάθε Ferrari και κάθε Lamborghini, ενώ για τον καθιερωμένα πια γύρο στο Nurburgring για αυτοκίνητα αυτο του βεληνεκούς και όχι μόνο το νούμερο είναι 7 λεπτά και 18,6 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η προηγούμενη εκδοχή του ιαπωνικού super car χρειαζόταν σχεδόν 3 δεύτερα περισσότερα.
Γιάννης Σκουφής
{gallery}photos/30/news/NISSAN-GT-R-2013{/gallery}