Σύνδεση

Featured

O NIKI LAUDA ΓΙΑ ΤΟ RUSH

Το Rush παίζεται ήδη με επιτυχία στους κινηματογράφους και φυσικά δεν υπάρχει κανένα πιο κατάλληλος να μιλήσει γι΄αυτό από τον πραγματικό πρωταγωνιστή της κόντρας, το Niki Lauda, που σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό auto motor und sport είπε μεταξύ άλλων τα εξής.

  • Πριν από το Rush με είχαν προσεγγίσει τουλάχιστον 20 φορές για μια ταινία με θέμα τη ζωή μου, αλλά τα σενάρια δεν μου άρεσαν.
  • Η γυναίκα του σεναριογράφου Peter Morgan είναι αυστριακή κι έτσι γνωριζόμαστε. Αρχικά ήθελε να γράψει κάτι για τον Jackie Stewart, αλλά μετά το βρήκε πολύ βαρετό, μετά «ανακάλυψε» την κόντρα μου με τον Hunt το 1976 και αποφάσισε να την καταγράψει.
  • Μιλήσαμε πολλές φορές για το πως μπορεί να υλοποιηθεί η ιδέα. Στην παρέα προστέθηκε στη συνέχεια και ο σκηνοθέτης Ron Howard.
  • Είχα υπογράψει ότι δεν θα επενέβαινα στο σενάριο. Απλά ο Morgan μου διάβαζε κάποιες σκηνές, όπου σε μια έβαζα τη Ferrari μου μπροστά με κλειδί. Καλά είσαι χαζός του είπα, δεν γίνεται έτσι και μετά χτενίσαμε όλο το κείμενο για τέτοια λάθη.
  • Το ίδιο άσχετος με τη Φόρμουλα 1 είναι και ο Howard. Έτσι πριν από 2 χρόνια τους πήρα μαζί μου στο Silverstone και προσπάθησα να τους δώσω να καταλάβουν.
  • Ναι είμαι ικανοποιημένος για την εικόνα μου στην ταινία. Έτσι ήταν τα πράγματα και στην πραγματικότητα.
  • Θαυμάζω τον Daniel Brühl. Ομολογώ πως δεν τον ήξερα πριν. Ήρθε στη Βιέννη και με συνάντησε και τον ρώτησα πως είναι να παίζεις κάποιον που είναι εν ζωή και που, όπως εγώ εμφανίζεται σχεδόν καθημερινά στις τηλεοράσεις. Μου απάντησε πολύ δύσκολο και μου είπε πως πήγε σε σχολή για να μάθει την αυστριακή διάλεκτό μου, αλλά και για να μιλάει αγγλικά όπως εγώ. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων μου τηλεφώνησε πολλές φορές, όπως άλλωστε και ο Howard, για να με ρωτήσει διάφορες λεπτομέρειες. Όπως αν έβαζα το κράνος πριν μπω στο αυτοκίνητο ή μετά, αν έκανα κάτι συγκεκριμένο πριν την εκκίνηση, κ.ο.κ. Όταν το είδα στην ταινία είπα Θεέ μου, αυτός είμαι εγώ.
  • Όχι δεν οδήγησα καθόλου τα αυτοκίνητα. Στις περισσότερες σκηνές είναι ο Stig, ο τύπος που οδηγεί τα αυτοκίνητα στην εκπομπή του TopGear.
  • Για μένα το κλειδί στην όλη πλοκή ήταν η σκηνή της επιστροφής μου μετά το ατύχημα. Ξέρετε τότε οι άνθρωποι που μου μιλούσαν απέφευγαν να με κοιτάξουν στο πρόσωπο και αυτό με ενοχλούσε αφάνταστα. Το αντιμετώπισα χτίζοντας ένα τείχος γύρω μου. Σήμερα, 37 χρόνια μετά, και βλέποντας την ταινία κατάλαβα ότι το έκαναν αυτό πολύ απλά γιατί το θέαμα ήταν φρικτό.
  • Η σκηνή που έχει μείνει στο μυαλό μου από το 1976 είναι φυσικά το ατύχημα. Η μάχη για την επιβίωση, η επιστροφή.
  • Θεωρώ ότι είναι μια καλή ταινία, η οποία ποτέ δεν πίστευα πως θα υλοποιηθεί, καθώς νομίζω πως υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά στον κόσμο από εμένα ή τη μάχη μου με τον Hunt. Κανείς δεν μου είπε ότι είναι μια σκ@τ@ ταινία, ενώ σε ανθρώπους που δεν είχαν ζήσει τα γεγονότα, όπως η γυναίκα μου που δεν είχε γεννηθεί το 1976, τους δίνει τη σωστή διάσταση.
  • Μετά το τέλος της καριέρας του είδα τον James Hunt μερικές φορές. Ήταν σε κακό χάλι, χρεωκοπημένος. Ήρθε στο ραντεβού με ποδήλατο που είχε ξεφούσκωτες ρόδες. Πήγαμε για φαγητό, του έδωσα χρήματα, του είπα να σοβαρευτεί. Την επόμενη χρόνιά ήταν πολύ καλύτερα. Εργαζόταν στο BBC, ήταν σε καλή φυσική κατάσταση.
  • Σήμερα μόνο ο Kimi (Raikonnen) μοιάζει λίγο με τον Hunt. Όλοι οι άλλοι πιλότοι είναι τελείως διαφορετικοί. Ακριβώς όπως εγώ ήμουν τότε ο διαφορετικός.

Την πιο καλή ατάκα πάντως ο Niki Lauda, ο οποίος έχει τη φήμη του στριμμένου άντερου και του βερνικωμένου κέρατου, την είχε πει σε μια άλλη του συνέντευξη, όπου είχε δηλώσει πως «στο Rush με δείχνουν πολύ καλύτερο απ’ ότι είμαι στην πραγματικότητα».

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured