Σύνδεση

Featured

H VW παρουσίασε το νέο και αναβαθμισμένο Tiguan

To Tiguan είναι το πιο επιτυχημένο κόμπακτ SUV της Ευρώπης και η νέα του γενιά που μόλις παρουσιάστηκε θέλει φυσικά να έχει μια ανάλογη πορεία.

Για το σκοπό αυτό αναβαθμίστηκε πρακτικά σε όλους τους τομείς, αρχής γενομένης από την πλατφόρμα MQB Evo η οποία είναι τελείως καινούργια. Από εκεί και πέρα η εμφάνισή του χαρακτηρίζεται πλέον από περισσότερες καμπύλες, ακολουθώντας σε κάποιον βαθμό τα πρότυπα του ID.4.

Σύμφωνη με αυτήν τη λογική είναι και η προαιρετική φωτεινή λωρίδα που συνδέει τους προβολείς, ενώ η πιο σπορτίφ R-Line διαφοροποιείται στις λεπτομέρειες από τις στάνταρ εκδόσεις.

Από πλευράς διαστάσεων οι διαφορές σε σχέση με το Tiguan που ξέρουμε είναι πολύ μικρές. Έτσι το μήκος έχει αυξηθεί κατά μόλις 30 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιο παρέμεινε στα 2.681 χιλιοστά.

Παρόλα αυτά η VW ανακοινώνει μια αύξηση κατά 10 χιλιοστά του χώρου για τα πόδια όσων κάθονται πίσω, καθώς και +33 λίτρα για το πορτμπαγκάζ που συνολικά φτάνει τα εντυπωσιακά 648 λίτρα.

Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό που έχει αναβαθμιστεί από πλευράς υλικών. Το ταμπλό είναι ολοκαίνουργιο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών και μια ελεύθερη οθόνη αφής στο κέντρο του που ξεκινά από τις 12,9 ίντσες και καταλήγει στις εντυπωσιακές 15,0 ίντσες.

Στη βάση της υπάρχουν διακόπτες αφής, ενώ το καινούργιο περιστροφικό χειριστήριο έχει και ενσωματωμένη οθόνη.

Στο εσωτερικό, το Tiguan έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό που έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών. Στο μέσο κυριαρχεί μία τεράστια οθόνη αφής που φτάνει τις 15 ίντσες (οι βασικές εκδόσεις έχουν 12,9) που στην βάση της έχει διακόπτες αφής.

Επίσης, υπάρχει ένα νέο περιστροφικό χειριστήριο, ενώ το μενού του infotainment παραπέμπει τόσο στο ID.4 όσο και στα πιο πρόσφατα Passat και ID.7.

Επιπρόσθετα υπάρχουν φυσικοί διακόπτες στο τιμόνι, ενώ ο επιλογέας του κιβωτίου βρίσκεται πλέον στην κολώνα του τιμονιού, απελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα. 

Από πλευράς κινητήριων συνόλων η γκάμα των PHEVs περιλαμβάνει δύο εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση ο 1.5 TSI που αντικατέστησε τον παλαιότερο 1.4 TSI συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, με αποτέλεσμα η απόδοση να φτάνει τους 204 ίππους στην εισαγωγική έκδοση και τους 272 στην πιο ισχυρή.

Από κει και πέρα υπάρχει ο 1.5 eTSI με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V σε δύο εκδόσεις των 130 και των 150 ίππων, ενώ ο 2.0 TDI είναι διαθέσιμος με 204 και 265 ίππους.

O 2.0 TDI συνεχίζει με 150 και 192 ίππους, με την πιο ισχυρή να συνδυάζεται με την τετρακίνηση 4MOTION, όπως άλλωστε και η top βενζινοκίνητη. Τα κιβώτιο είναι σε κάθε περίπτωση αυτόματα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured