Σύνδεση

Featured

Νέο VW Golf: αυτό είναι και ανεβάζει τα όρια της κατηγορίας

To πλήρως ηλεκτρικό ID.3 μπορεί να θεωρείται το τρίτο κατά σειρά μοντέλο αναφοράς της VW μετά τα Beetle και Golf, όμως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί άμεσα και να επισκιάσει το επί 45 χρόνια best seller που έχει πουλήσει περισσότερα από 37 εκατομμύρια μονάδες.

Αυτός ήταν και ο λόγος που το αποκλειστικά πεντάθυρο πλέον νέο Golf της 8ης πιά γενιάς δεν ήταν στην έκθεση της Φρανκφούρτης αλλά παρουσιάστηκε μόλις τώρα. Διατηρώντας, όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο με βάση τη φιλοσοφία της VW, τις βασικές γραμμές του αμαξώματός καθώς και τις εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4,284 μέτρα, πλάτος 1,789, ύψος 1,456 μέτρα) αλλά έχοντας μια ανανεωμένη και πιο εμφατική εικόνα.

Με μια πιο χαρακτηριστική τρίτη κολώνα, ένα πιο ανάγλυφο καπό, μια επανασχεδιασμένη μάσκα με το καινούργιο λογότυπο και νέους, χαρακτηριστικούς προβολείς -στάνταρ LED όπως και τα πίσω φώτα- που επεκτείνονται περίπου 10 εκατοστά μέσα στα φτερά. Η επέκτασή τους αυτή αποτελεί οπτική συνέχεια της ακμής που διατρέχει το προφίλ στο ύψος των χειρολαβών. Στο πίσω μέρος εκτός από το λογότυπο της μάρκας υπάρχει, σύμφωνα και με την ισχύουσα τάση, ολογράφως και η επωνυμία Golf.

Οι πραγματικά μεγάλες αλλαγές υπάρχουν όμως στο εσωτερικό, όπου η νέα γενιά του πιο γνωστού VW των τελευταίων δεκαετιών ποντάρει φουλ στην ψηφιακή τεχνολογία. Έτσι έχουν απομείνει πλέον ελάχιστα φυσικά κουμπιά και όλες οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω της οθόνης των 8,25 ιντσών του συστήματος infotainment η οποία αποτελεί οπτικά ενιαίο σύνολο με το στάνταρ ψηφιακό και παραμετροποιήσιμο πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών.

Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και HUD -το infotainment βασίζεται όπως και στο ανανεωμένο Passat στην 3η γενιά των αντίστοιχων συστημάτων του ομίλου Volkswagen- ενώ η επέλαση των ηλεκτρονικών συνεχίζεται με το Travel Assist. Το σύστημα ημι- αυτόνομης κίνησης της μάρκας που είναι ενεργό μέχρι τα 210 χλμ./ ώρα αλλά το Car2X, το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτων που είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο σε μοντέλο παραγωγής.

Η ποιότητα και οι χώροι -το μεταξόνιο είναι 2,636 μέτρα- αναμένονται βελτιωμένοι, ενώ ενδεικτικό για το τελευταίο είναι το πορτμπαγκάζ, το μέγεθος του οποίου κυμαίνεται από τα 380 έως τα 1.300 λίτρα. Αξιοσημείωτο είναι πως εδώ δεν υπάρχει καν η επιλογή της ηλεκτρικής 5ης πόρτας, όπως υπάρχει π.χ. στο Skoda Scala, ενώ άξια λόγου και αναφοράς είναι η πραγματικά μεγάλη γκάμα των κινητήρων.

Το νέο Golf λοιπόν είναι διαθέσιμο καταρχήν με συμβατικούς κινητήρες: με την τελευταία εξέλιξη του τρικύλινδρου 1.0 TSI, σε δύο εκδοχές με 90 και 110 ίππους, με δύο diesel TDI Evo (με το διπλό ψεκασμό AdBlue) 2.000 κυβικών με 115 και 150 ίππους και με έναν 1.5 TGI (φυσικού αερίου, CNG) με 130 ίππους.

Από κει και πέρα υπάρχουν τρία ήπια υβριδικά σύνολα (MHEV) με σύστημα μίζας- γεννήτριας με ιμάντα και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V που χαρακτηρίζονται ως eTSI. O 1.0 eTSI αποδίδει 110 ίππους και ο 1.5 eTSI είτε 130 είτε 150. Δύο είναι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις με τον 1.4 TSI και μπαταρία ιόντων λιθίου που εξασφαλίζει περισσότερα από 65 χιλιόμετρα καθαρής ηλεκτρικής κίνησης: η στάνταρ με 204 ίππους και η GTE με 254.

Η τελευταία θα παρουσιαστεί το Μάρτιο μαζί με τα GTI και GTD, ενώ το Golf R, οι φήμες κάνουν λόγο για 333 ίππους αναμένεται το καλοκαίρι. Το στέσιον θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο, ενώ δεν θα υπάρχει κάμπριο.

[ngg src=”galleries” ids=”4929″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota