Σύνδεση

Featured

Νέο Toyota Yaris: αυτό είναι και επίσημα

Μετά τις όποιες διαρροές ήρθε η ώρα της επίσημης αποκάλυψης του νέου Toyota Yaris, της τέταρτης γενιάς. Που στην Ελλάδα φιλοδοξεί να συνεχίσει την παράδοση των τριών προηγούμενων γενιών του που ήταν στον καιρό τους στην κορυφή από πλευράς πωλήσεων.

Το καινούργιο Yaris βασίζεται στο πλαίσιο GA-B, που είναι η παραλλαγή και εξέλιξη του μεταβλητού πλαισίου TNGA της Toyota για τη χρήση σε υπερ- μίνι. Η χρήση του αναμένεται να έχει βελτιώσει τόσο το επίπεδο ασφάλειας όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου ιαπωνικού σούπερ μίνι, καθώς και τους χώρους στο εσωτερικό του. Χάρη στο μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο αλλά και την αντίστοιχη αύξηση του πλάτους. Αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί κατά 40 χιλιοστά, και το μήκος έχει μείνει στην ουσία το ίδιο (+5 χιλιοστά).

Συνολικά η εμφάνιση του νέου Yaris είναι πιο σύγχρονη και δυναμική με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως τα πίσω φώτα που παραπέμπουν στο C-HR και μια καινούργια, πιο μεγάλη και χαρακτηριστική μάσκα.

Το εσωτερικό ακολουθεί τη λογική της Corolla με μια μεγάλη (10,0 ιντσών) ελεύθερη οθόνη για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Διαθέσιμα είναι πολλά συστήματα υποβοήθησης, καθώς και HUD, ενώ πλήρεις είναι και οι δυνατότητες διασύνδεσης.

Από πλευράς κινητήρων ενδιαφέρουσα εξέλιξη είναι το νέο, 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα που πλέον έχει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κυβικών, ο οποίος προέρχεται από τα αντίστοιχα δίλιτρα σύνολα, λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson και σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 15% πιο δυνατός, 20% πιο οικονομικός και με 40% καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση. Παράλληλα η μπαταρία είναι πλέον ιόντων λιθίου με 27% μικρότερο βάρος, ενώ ανανεωμένη είναι και η μετάδοση.

Τη γκάμα, σε επιλεγμένες αγορές, θα συμπληρώνουν και νέα τρικύλινδρα ατμοσφαιρικά σύνολα 1.000 και 1.500 κυβικών.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup