Σύνδεση

BMW

H ολοκαίνουργια BMW 2 Gran Coupe, αντίπαλος της Mercedes CLA, είναι προσθιοκίνητη

Οι φήμες αρχικά ανέφεραν πως η νέα σειρά 2 της BMW θα παρέμενε προσθιοκίνητη, αλλά από ότι φαίνεται στο Μόναχο επικράτησε η λογική και κυρίως η ανάγκη περιορισμού του κόστους και έτσι η νέα 2 Gran Coupe βασίζεται στο πλαίσιο της επίσης νέας σειράς 1 και έτσι είναι προσθιοκίνητη.

Η 2 Gran Coupe είναι το πρώτο τετράθυρο κουπέ στην κόμπακτ κατηγορία -το μήκος της είναι 4.526 μέτρα- και φυσικά διαθέτει όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μεγαλύτερα. Στοιχεία όπως τη σημαντική κλίση της οροφής προς τα πίσω αλλά και την απουσία πλαισίων για τα παράθυρα. Από κει και πέρα υπάρχει η πολυγωνική και εδώ μάσκα καθώς και διάφορες λεπτομέρεις που τονίζουν τον πιο σπορ χαρακτήρα.

Η προσθιοκίνητη διάταξη σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2,67 μέτρων έχουν βελτιώσει και τους χώρους στο εσωτερικό σε σχέση με την πισωκίνητη 2 Coupe. Τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, μιας και το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 430 λίτρα.

Ο διάκοσμος ακολουθεί τη λογική της νέας σειράς 1 με τον προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών, ενώ ίδια διαγώνιο έχει και η οθόνη του συστήματος infotainment της τελευταίας γενιάς στο κέντρο του ταμπλό. Το τελευταίο μπορεί να διαθέτει -δεν είναι στάνταρ- τόσο ψηφιακή βοηθό όσο και έλεγχο με χειρονομίες,, ενώ με το BMW Digital Key το ρόλο του κλασικού κλειδιού μπορεί να τον παίξει ένα smartphone. Τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να περιλαμβάνουν προαιρετικά ενεργό cruise control (ACC) και αυτόματα συστήματα στάθμευσης και οπισθοπορείας για τα τελευταία 50 μέτρα.

Σε ότι αφορά την ανάρτηση θα υπάρχουν συνολικά τρεις επιλογές: η στάνταρ, η M Sport που είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά και η Adaptive με τα ενεργά αμορτισέρ.

Η 2 Gran Coupe, που θα παρουσιαστεί επίσημα το Νοέμβριο στην έκθεση του Λος Άντζελες και θα είναι πλέον η μικρότερη BMW που θα είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ, θα είναι διαθέσιμη αρχικά με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου.

Οι δύο πρώτοι είναι ο τρικύλινδρος των 1.500 κυβικών και ο εξακύλινδρος των 3.000 κ.εκ. των 218i και M235i xDrive. Ο βασικός αποδίδει 140 ίππους, συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετιικά με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη Sterptronic των 7 σχέσεων. Το 0-100 είναι υπόθεση 8,7 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 215 χλμ./ ώρα.

Η απόδοση του κορυφαίου φτάνει τους 306 ίππους και φυσικά οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα καλές (0-100 σε 4,9 δεύτερα, τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ ώρα). Πέρα από την τετρακίνηση στάνταρ είναι και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, κάτι που ισχύει και για την diesel 220d. Εδώ ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με τα δύο turbo αποδίδει 190 ίππους, που επαρκούν για ένα 0-100 σε 7,5 δεύτερα και μια τελική 235 χλμ./ ώρα.

Στην πορεία θα προστεθούν φυσικά και άλλοι κινητήρες, ενώ θα υπάρξουν και ήπια υβριδικές αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Στη Γερμανία η BMW 2 Gran Coupe θα ξεκινά ως 218i από τις 31.950 ευρώ, ως 220d από τις 39.900 ευρώ και ως M235i xDrive από τις 51.900 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup