Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Toyota Aygo X που θυμίζει και SUV

 Η Toyota έμεινε πιστή στις εξαγγελίες της και έτσι το μοντέλο παραγωγής του Aygo X δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από το πρωτότυπο που προηγήθηκε. Έτσι και αυτό έχει ένα έντονο στυλ SUV, ενώ ο νεανικός του χαρακτήρας υποστηρίζεται και από τα στάνταρ χρώματά του. Τα Cardamon, Chilly, Ginger και Juniper.

Πέρα από τον έντονο αέρα SUV αυτό που θα προσέξει κανείς στη συνέχεια είναι το πόσο έχει μεγαλώσει το Aygo X σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το μήκος είναι αυξημένο κατά 23,5 ολόκληρα εκατοστά φτάνοντας συνολικά τα 3,μ70 μέτρα, ενώ εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του πλάτους κατά 10 εκατοστά (στα 1,74 μέτρα).

Το ίδιο ισχύει και για το μεταξόνιο που αυξήθηκε κατά 90 χιλιοστά, στα συνολικά 2.430, κάτι που όμως δεν εκπλήσσει αν αναλογιστεί κανείς πως η βάση του είναι το πλαίσιο του Yaris.

Φυσικά όλο αυτό το… τέντωμα έχει θετικό αντίκτυπο στους χώρους στο εσωτερικό του, που σαφώς και δεν ήταν το ισχυρό σημείο της προηγούμενης γενιάς. Ειδικά το πορτμπαγκάζ του που έχει κερδίσει συνολικά 61 λίτρα φτάνοντας συνολικά την εξαιρετική τιμή των 231 λίτρων.

Νεανική είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής με διαγώνιο 9,0 ιντσών. Δίπλα της υπάρχουν και οι διακόπτες, ενώ στον πίνακα οργάνων κυριαρχεί η οθόνη του υπολογιστή ταξιδίου. Πάνω από αυτήν υπάρχει έναν αναλογικό ταχύμετρο, ενώ οι αρκετές θέσεις και θήκες για μικρο-αντικείμενα εξασφαλίζουν την πρακτικότητα που περιμένει κανείς από ένα κατεξοχήν αυτοκίνητο πόλης.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι και θέση ασύρματης φόρτισης smartphones, ενώ το παρόν μπορούν να δώσουν και όλα τα συστήματα υποβοήθησης.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες του Aygo X η Toyota ακολουθεί τη λογική εταιρειών σαν τις… Ferrari και Lamborghini που είναι «one car, one engine», καθώς η γκάμα του περιλαμβάνει έναν και μόνο κινητήρα. Τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 72 ίππους και 93 Nm και κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων ή ενός αυτόματου S-CVT.

Στην πρώτη περίπτωση η τελική ταχύτητα είναι 158 χλμ./ώρα και στη δεύτερη 151, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 107 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. 

Οι πωλήσεις του νέου Toyota Aygo X στη χώρα μας θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη και οι τιμές του, σε μια πρώτη εκτίμηση, θα προσεγγίζουν τις τρέχουσες της βασικής έκδοσης του Yaris.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Ανανέωση για το Audi A3 και νέα, πιο off road έκδοση Allstreet

Audi