Σύνδεση

Featured

Nέο Suzuki Swace: Υβριδικό hatchback με 122 ίππους και τιμή από 25.180 ευρώ

Η Suzuki συνεχίζει την εξάπλωση της γκάμας της στα υβριδικά μοντέλα, αυτή τη φορά με ένα νέο και αρκετά ενδιαφέρον μοντέλο που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός hatchback με εξαιρετικούς χώρους και μεγάλη οικονομία σε καύσιμο. Το νέο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρίας που κατασκευάζεται στη Βρετανία, διατίθεται ήδη στην χώρα μας σε δύο εκδόσεις, με την αρχική τιμή της βασικής έκδοσης να ξεκινά από τα 25.180 ευρώ.

Με το Swace η Suzuki αφήνει προχωρά ένα βήμα παραπέρα από τα mild υβριδικά της συστήματα, με ένα Strong Hybrid όπως το ονομάζει η ίδια, ή αλλιώς ένα κανονικό Hybrid όπως για παράδειγμα τα συστήματα της Toyota με τα οποία έχει και συγγένεια.

Χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.8 λίτρων βενζίνης με απόδοση στους 98 ίππους και μέγιστη ροπή στα 142 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 72 ίππους και ροπή 163 Nm. Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 122 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 142 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Η κατανάλωση είναι στα 4,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ/χλμ, κάτι που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας. 

Ως τυπικός εκπρόσωπος αυτής της φιλοσοφίας υβριδικών έχει την δυνατότητα να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά όμως για πολύ μικρές αποστάσεις, έως και 1 χιλιόμετρο. Για την μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο e-CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της Υβριδικής Μπαταρίας.

Υπάρχουν επίσης και τρία προγράμματα λειτουργίας, Normal, Eco και Sport όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέγει το οδηγικό προφίλ που ταιριάζει στην διάθεσή του. Διατίθεται επίσης και σύστημα ενεργής υποβοήθησης στις στροφές (ένα τύποις ηλεκτρονικό μπλοκέ μέσω των φρένων), ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜcPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω.

Το αμάξωμα είναι αρκετά ενδιαφέρον σχεδιαστικά, με μοντέρνες και δυναμικές γραμμές, με κυριότερο χαακτηριστικό την εντυπωσιακή εμπρός μάσκα με τα φώτα LED ή bi-LED.Το μήκος του βρίσκεται στα 4,655 μέτρα ενώ το μεταξόνιο είναι αρκετά μεγάλο, στα 2,7 μέτρα, κάτι που υπόσχεται αρκετούς χώρους για τους επιβάτες. Πολύ μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ που ξεκινά από τα 596 λίτρα και φθάνει έως και τα 1.606 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.

Στο σαλόνι η εταιρία έχει κρατήσει χαμηλούς σχεδιαστικούς τόνους εστιάζοντας κατά κύριο λόγο στην υψηλή ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί. Ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνεπιβάτες σε μια χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Η οθόνη πολυμέσων είναι 8 ιντσών και διαθέτει πολλές δυνατότητες διασύνδεσης, μεταξύ των οποίων και Apple CarPlay και Android Auto.

O εξοπλισμός άνεσης είναι ιδιαίτερα πλούσιος περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, κλιματισμό με τεχνολογία S-Flow ο οποίος περιορίζει την χρήση του εκεί που υπάρχουν επιβάτες για καλύτερη απόδοση, ασύρματη φόρτιση κινητού και εσωτερικός φωτισμός, και πολλά άλλα.

Το Swace διαθέτει επίσης μία μεγάλη γκάμα συστημάτων για την υποβοήθηση του οδηγού, μεταξύ των οποίων σύστημα αυτόματης πέδησης, σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, Dynamic Cruise Control,, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, Rear Crossing Traffic Alert, σύστημα “έξυπνου παρκαρίσματος” κ.ά.

Το Suzuki Swace διατίθεται ήδη στην χώρα μας σε δύο εκδόσεις, GL+ με τιμή εκκίνησης τα 25.180 ευρώ και την GLX με τιμή εκκίνησης τα 27.180 ευρώ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured