Σύνδεση

Featured

Η Toyota παρουσίασε το νέο σπορ κουπέ της, το GR 86

Αποκάλυψη λοιπόν για το τρίτο κατά σειρά Toyota που έχει τα αρχικά GR στο όνομά του, το GR 86. Φυσικά πρόκειται για το διάδοχο του επιτυχημένου GT 86, που είχε παρουσιαστεί το 2012 και κατασκευάστηκε συνολικά 200.000 φορές.

Το GR 86 είναι μεν πιο σύγχρονο και δυναμικό, ειδικά στο πίσω μέρος του που παραπέμπει λίγο και στην GR Supra, αλλά δεν αποστασιοποιήθηκε σημαντικά τόσο από τη γενική εικόνα όσο και από τις διαστάσεις του προγόνου του -το μήκος είναι 4,26 μέτρα.

Από κει και πέρα οι μηχανικοί της Toyota περιόρισαν το βάρος στα μόλις 1.260 κιλά με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στην οροφή και σε άλλα σημεία του αμαξώματος, ενώ ταυτόχρονα αύξησαν την στρεπτική ακαμψία κατά 50% σε σχέση με το GT 86.

Εκ συγχρονισμένο είναι και το εσωτερικό του GR 86 με την οθόνη των 7,0 ιντσών του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η διάταξη είναι και πάλι 2+2 θέσεων.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας καινούργιος ατμοσφαιρικός boxer 2.400 κυβικών, που σύμφωνα με τις προδιαγραφές του μοντέλου που θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία αποδίδει 235 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Tο όριο περιστροφής του είναι στις 7.400 σ.α.λ., κινεί τους πίσω τροχούς και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 6,3 δεύτερα, είναι δηλαδή κατά 1,1 δεύτερα πιο γρήγορο από το GT 86 που αντικαθιστά. 

Όπως καταλαβαίνει κανείς και από τον κινητήρα το νέο Toyota GR 86 έχει πολλά κοινά με τη δεύτερη γενιά του Subaru BRZ που είχε παρουσιαστεί πριν μερικούς μήνες, ενώ θα πωλείται κανονικά και στην Ευρώπη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo