Σύνδεση

Skoda

Νέο Skoda Enyaq Sportline iV 80x με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

Η Skoda παρουσίασε το Enyaq Sportline iV 80x, την έκδοση που προς το παρόν ολοκληρώνει την κάμα της εταιρίας προς τα πάνω.
Χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυαστική απόδοση στους 265 ίππους και ροπή 425 Νm ροπής. Το εμπρός μοτέρ αποδίδει 203 άλογα και 310 Nm ροπής και το πίσω φθάνει στα 108 άλογα και τα 162 Nm ροπής. Η ύπαρξη των δύο μοτέρ προσδίδει και χαρακτηριστικά τετρακίνησης στην συγκεκριμένη έκδοση.

Αναβαθμισμένη είναι και η μπαταρία των 82 kWh με την Skoda να υποστηρίζει ότι η έκδοση εξασφαλίζει αυτονομία 500 χιλιομέτρων με βάση το πρότυπο WLTP. Η εταιρία δεν έδωσε στοιχεία για τις επιδόσεις, πέρα από το γεγονός ότι η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ/ώρα.

Η έκδοση Sportline είναι επίσης διαθέσιμη με δύο ιπποδυνάμεις και διαφορετικές μπαταρίες. Η πισωκίνητη “60” με 180 ίππους και μπαταρία των 62 kWh ενώ υπάρχει και η πισωκίνητη “80” με έναν κινητήρα και 204 ίππους με την μεγάλη μπαταρία των 82 kWh.

Ως πιο σπορτίφ έκδοση έχει πλαίσιο το οποίο είναι κατεβασμένο κατά 15 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω, με ειδικά αμορτισέρ και ελατήρια για την έκδοση αυτή.

Οι οπτικές διαφορές είναι σχετικά περιορισμένες με γυαλιστερές λεπτομέρειες γύρω από την γρίλια, τις “κουρτίνες” στον εμπρός προφυλακτήρα και σε διάφορα άλλα σημεία. Το σπόιλερ της οροφής είναι βαμμένο σε μαύρο ματ χρώμα, ενώ υπάρχει και γυαλιστερό μαύρο diffuser στο πίσω μέρος. Οι ζάντες είναι έξτρα 21 ιντσών (στάνταρ οι 20άρες).

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει τα full Led Matrix φωτιστικά σώματα εμπρός, σπορ τιμόνι, ένα σύστημα infotainment με οθόνη 13 ιντσών, μαύρα σπορ καθίσματα από ύφασμα και δέρμα, πεντάλ αλουμινίου, και πινελιές από carbon fiber σε όλο το σαλόνι. Ιδιαίτερα πλούσιος είναι και ο ψηφιακός εξοπλισμός για την ασφάλεια και την υποβοήθηση μεταξύ των οποίων και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πωλείται η διάσημη άσχημη… Jerrari, ένα μείγμα από Jeep και Ferrari!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο μικρό SUV, το Toyota Yaris Cross;

Featured

Δείτε κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι έργα τέχνης

Featured

Έτσι θα είναι το νέο Opel Astra;

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup