Σύνδεση

Featured

Οδηγούμε το νέο Renault Austral στην Ισπανία

Αν έχεις περίπου 30 χιλιάδες και κοιτάζεις προς την κατηγορία των SUV θα διαπιστώσεις πως υπάρχουν πολλές και καλές προτάσεις. Ήδη κυκλοφορούν στην χώρα μας τα Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Kia Sportage καθώς και άλλα μοντέλα που έχουν μήκος κάπου στα 4,5 μέτρα και που κάνουν για όλες τις δουλειές. Είναι δηλαδή όσο μεγάλα χρειάζεται για να μην σου κάνουν δύσκολη τη ζωή στη πόλη, να ταξιδεύουν άνετα και να χωρούν μπαγκάζια της οικογένειας.

Τo Austral είναι ένα από τα SUV που αξίζει την αναμονή μέχρι να ξεκινήσει το λανσάρισμα του στην χώρα μας και να ανακοινωθούν οι τιμές. Εμείς το είδαμε από κοντά, το οδηγήσαμε και μείναμε εντυπωσιασμένοι από ένα Renault με premium προσέγγιση. Τουλάχιστον στην υπερπλήρη έκδοση Alpine των 200 ίππων που είχαμε στην πρώτη μας επαφή.

Αλλά πριν μιλήσουμε για το πως πάει στο δρόμο να πούμε πως το Austral των 4,51 μέτρων είναι πολύ πιο όμορφο από κοντ. Τόσο μπροστά όσο και πίσω έχει τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά σώματα στο σχεδιαστικό μοτίβο της Renault. Την SUV εικόνα ενισχύουν και τα 18 εκατοστά απόστασης από το έδαφος.

Τα κολακευτικά σχόλια συνεχίζονται και αφού κάτσαμε πίσω από το τιμόνι και αντικρίσαμε το οδηγοκεντρικό κόκπιτ με την οθόνη αφής των 12,0 ιντσών (9,0 οι ίντσες στις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού) να έχει μία ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Είναι εξαιρετική σε γραφικά και ανάλυση, όπως και ο ψηφιακός πίνακας των 12,3 ιντσών που συμπληρώνεται από το προαιρετικό και μεγάλο head-up display των 9,3 ιντσών που ολοκληρώνει το ψηφιακό περιβάλλον.

Υπάρχουν όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, ένας διακόπτης Multi-Sense στο τιμόνι για επιλογή οδηγικών προφίλ και πολλά άλλα. Από εκεί και πέρα οι χώροι είναι άνετοι και ειδικά για τους πίσω επιβάτες είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει 500 λίτρα στις mild hybrid εκδόσεις και ανάλογα με την θέση της πίσω σειράς από 430 έως 575 λίτρα στις E-Tech.

Στο σημείο αυτό να πούμε πως το Austral θα έχει δύο βασικές εκδόσεις 1.333 κ.εκ. με ήπια υβριδική υποβοήθηση 12 V. Πρόκειται για τους κινητήρες που έχουμε δει και στο Nissan Qashqai και που αποδίδουν 140 και 160 ίππους, αντίστοιχα. Πιο πάνω υπάρχει μία πιο εξελιγμένη 48βολτη υβριδική έκδοση με έναν τρικύλινδρο των 1.199 κ.εκ. που αποδίδει 131 ίππους. Οι άνθρωποι της Renault μας τόνισαν πως πρόκειται για μία έκδοση με κατανάλωση ανάλογη ενός diesel και για αυτό την ονομάζουν Mild Hybrid Advanced.

O ίδιος κινητήρας συνδυάζεται με τη σοφιστικέ E-Tech μετάδοση της Renault (που έχει δύο ηλεκτρικά μοτέρ με αυτό της κίνησης να αποδίδει 50 kW) για τις δύο κορυφαίες φουλ υβριδικές εκδόσεις που αποδίδουν 160 και 200 ίππους. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το ισχυρότερο Austral των 200 ίππων και να μείνουμε εντυπωσιασμένοι από την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (περίπου 6,0 λίτρα/100 χλμ.).

Από εκεί και πέρα το γαλλικό SUV είναι πολύ ευχάριστο οδηγικά με την ανάρτηση να βρίσκει την χρυσή τομή ανάμεσα σε κράτημα και άνεση. Το τρικύλινδρο μοτέρ ακούγεται μόνο εν στάση και όταν πατάς λίγο παραπάνω το γκάζι αφού η συμμετοχικότητα του υβριδικού συστήματος είναι πολύ υψηλή όπως και η περιστασιακή ηλεκτροκίνηση από μία μπαταρία 2,0 KWh. Μόνο στο kickdown διαπιστώσαμε μία μικρή υστέρηση λόγω της σοφιστικέ μετάδοσης που μεταβαίνει σε πλήρη εμπλοκή για μέγιστη απόδοση ισχύος.

Πολύ εντυπωσιακή ήταν και η ενεργητική τετραδιεύθυνση 4 Control που είναι προαιρετική στα φουλ υβριδικά Austral (κάνοντας κλικ ΕΔΩ μπορείτε να δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεών του). Αυτά για την ώρα έχουμε να σας μεταφέρουμε από τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από την Μαδρίτη, για περισσότερα κάντε υπομονή μερικούς μήνες, καθώς στην Ελλάδα το περιμένουμε την ερχόμενη άνοιξη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Δοκιμή: Citroën ë-C4 C-Cross

Citroen

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup