Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το νέο Renault Austral, ο διάδοχος του Kadjar

Πρεμιέρα για ένα ακόμα καινούργιο Renault, το Austral, που εντάσσεται στο πρόγραμμα ανανέωσης και αλλαγής της γαλλικής μάρκας που έχει ανακοινωθεί πριν από μερικούς μήνες.

Έτσι λοιπόν το Austral, που βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-CD, θα αντικαταστήσει το Kadjar και από πλευράς διαστάσεων (μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,83 και ύψος 1,62 μέτρα) κατατάσσεται στην καρδιά των SUV της μικρής- μεσαίας κατηγορίας ή κατηγορίας C αν προτιμάτε.

Από πλευράς εμφάνισης η «sensual tech» σχεδίαση του Austral χρησιμοποιεί στοιχεία του στυλ που έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά στο Captur και εξελίχθηκε μέχρι ρο ηλεκτρικό Megane E-Tech. Χαρακτηριστικά του η σχεδόν κάθετη μάσκα και οι προβολείς αλά μπούμερανγκ, ενώ τα πίσω φώτα σχηματίζουν μια σχεδόν ενιαία λωρίδα που διακόπτεται πάνω από το λογότυπο της μάρκας.

Στην όλη, δυναμική εικόνα συμβάλλουν οι κοντοί πρόβολοι αλλά και η κλίση της οροφής, ενώ ο off road προσανατολισμός ενισχύεται και από την απόσταση των 17 εκατοστών από το έδαφος. Σε ότι αφορά τους χώρους για τους επιβάτες εγγύηση αποτελεί αφενός το μεταξόνιο των 2,67 μέτρων αλλά και τα πολλά κοινά με το Nissan Qashqai που διακρίνεται στο συγκεκριμένο τομέα.

Ενδεικτικός για τα παραπάνω είναι και ο χώρος για τις αποσκευές, που στις ήπια υβριδικές εκδόσεις κυμαίνεται ανάλογα και με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος από τα 500 έως τα 575 λίτρα και για τις υβριδικές E-Tech από τα 430 έως τα 555. 

Από κει και πέρα το εσωτερικό έχει μια έντονη high tech υπόσταση χάρη στο Open R που έχουμε δει και στο Megane E-Tech και συνδυάζει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών και μια κεντρική, κάθετη οθόνη αφής 12,0 ιντσών για το σύστημα infotainment καθώς και ένα HUD (Head Up Display) με διαγώνιο 9,3 ιντσών.

   

Στις εισαγωγικές εκδόσεις η οθόνη του infotainment είναι 9,0 ιντσών, ενώ οι σχεδιαστές των Γάλλων έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στον εσωτερικό φωτισμό, τις πολλές θέσεις και θήκες για φορητές συσκευές και μικροπράγματα καθώς και τις μεγάλες δυνατότητες διασύνδεσης.

Ο εισαγωγικός κινητήρας της γκάμας -το Austral είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο- είναι ένας νέος τρικύλινδρος turbo 1.200 κυβικών που αποδίδει 130 ίππους και έχει ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, ενώ ακολουθεο ο γνωστός τετρακύλινδρος των 1.332 κυβικών με ήπια υβριδική υποβοήθηση 12V, απόδοση 140 ή 160 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο X-Tronic που είναι στάνταρ στην πιο ισχυρή έκδοση.

Οι πλήρως υβριδικές εκδόσεις βασίζονται στο σύνολο των 1.200 κυβικών που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, μπαταρία λιθίου 1,7 kWh/ 400 V και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η βασική full-hybrid έκδοση αποδίδει συνδυαστικά 160 ίππους και η ισχυρότερη 200, ενώ σύμφωνα με τη Renault το 80% της κίνησης στην πόλη μπορεί να γίνεται ηλεκτρικά. Έτσι η μέση κατανάλωση μπορεί να φτάνει και τα 4,6 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να είναι αντίστοιχα 105 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Η στάνταρ πίσω ανάρτηση είναι με ημιάκαμπτο, ενώ οι εκδόσεις με την ενεργητική τετραδιεύθυνση 4Control έχουν άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Το νέο Renault Austral θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, ενώ οι πρώτες παραδόσεις του αναμένεται να γίνουν το φθινόπωρο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota