Μετά τη διαρροή οι επίσημες φωτογραφίες και τα πρώτα στοιχεία για το νέο Range Rover, το Velar, που δεν είναι μόνο αισθητικά πιο κοντά στα μεγάλα μοντέλα παρά στο Evoque αλλά και από πλευράς διαστάσεων. Κι αυτό γιατί με μήκος 4,80 μέτρων είναι μόλις 5 εκατοστά μικρότερο από το Range Rover Sport, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.874 χιλιοστά, που αποτελούν μια πρώτη ένδειξη για το ότι το εσωτερικό θα είναι και άνετο εκτός από πολυτελές.
Το τελευταίο είναι δεδομένο, ενώ από πλευράς σχεδιασμού ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής των 10,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό η οποία μόλις πάρει ρεύμα μετατοπίζεται ελαφρώς προς τα εμπρός. Μεταξύ των ενδείξεων της και το βάθος του νερουύ συτο οποίο ενδεχόμενα βρίσκεται το αυτοκίνητο -φτάνει πάντως τα 650 χιλιοστά για τις εκδόσεις με πνευματική ανάρτηση και τα 600 με στάνταρ- ενώ υπάρχουν φουλ δυνατότητες διασύνδεσης για μέχρι και 8 φορητές συσκευές. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι τα χειριστήρια στο τιμόνι, πολλά από τα οποία είναι αφής και το HUD, ενώ σε ότι αφορά το πορτμπαγκάζ το μέγεθός του είναι τουλάχιστον 673 λίτρα.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει 3 diesel και τρεις βενζίνης, με τη βάση να είναι στα 2.000 κυβικά και στους 180 ίππους (0-100 σε 8,9 δεύτερα τελική 193) για τους μεν και στους 250 ίππους (0-100 σε 6,7 δεύτερα) για τους δε. Στην πορεία θα προστεθεί μια έκδοση 300 ίππων του τελευταίου, ενώ η κορυφαία θα είναι εξακύλινδρη με μηχανικό υπερσυμπιεστή (kompressor) με 380 ίππους, 0-100 σε 5,7 δεύτερα και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ ώρα.
Στους diesel τη γκάμα συμπληρώνει η πιο ισχυρή έκδοση των 250 ίππων του δίλιτρου τετρακύλινδρου, καθώς και μια 6κύλινδρη 3.000 κυβικών με 300 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματα κιβώτια, ενώ αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε από πού προκύπτει το Velar σημειώστε πως έτσι ονομάζονταν τα πρώτα πρωτότυπα του αρχέτυπου Range Rover.
Γιάννης Σκουφής
