Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ PEUGEOT 308 GT ME 1600 KYBIKA KAI 205 ΑΛΟΓΑ @ ΠΑΡΙΣΙ

H Peugeot θα παρουσιάσει στο Παρίσι πέρα από..

H Peugeot θα παρουσιάσει στο Παρίσι πέρα από όλα τα άλλα και τις εκδόσεις GT του καινούργιου 308. Μάλιστα θα είναι εις διπλούν, καθώς τόσο οι κινητήρες όσο και τα διαθέσιμα αμαξώματα θα είναι δύο.

Πιο αναλυτικά το νέο 308 GT μπορεί να είναι είτε 5θυρο hatchback είτε στέισον, ενώ ο κινητήρας βενζίνης του είναι ο τετρακύλινδρος turbο των 1.600 κυβικών, που για την περίσταση αποδίδει 205 άλογα και 284 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το 0-100 έρχεται σε 7,5 δεύτερα, η επίσημη κατανάλωση είναι 5,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 130 γραμμάρια.

Ο δεύτερος κινητήρας είναι ο diesel 2.0 BlueHDi με 180 άλογα και 400 Nm. Εδώ το κιβώτιο είναι αυτόματο 6 σχέσεων, η κατανάλωση 4,0 λίτρα και οι εκπομπές CO2 103 γραμμάρια.

Αισθητικά τα 308 GT διαφοροποιούνται από τις πιο ταπεινές εκδόσεις του μοντέλου από τα πιο τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις δύο απολήξεις στης εξάτμισης και τον μαύρου χρώματος διαχύτη, καθώς και από τις ζάντες των 18 ιντσών. Οι πιο προσεκτικοί θα διαπιστώσουν και την ελαφρώς χαμηλωμένη ανάρτηση, μπροστά 7 και πίσω 10 χιλιοστά, που συνδυάζεται και με πιο σπορ ρυθμίσεις, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν διάφορες πιο σπορ λεπτομέρειες καθώς και κόκκινες ραφές στις επενδύσεις.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η επιλογή Driver Sport που ενισχύει και αγριεύει τον ήχο του κινητήρα, κάνει πιο άμεση την απόκριση σε τιμόνι και γκάζι, κάνει κόκκινο τον πίνακα οργάνων, ενώ παρέχει ενδείξεις μεταξύ άλλων για την ισχύ, την ροπή και την πίεση του turbo.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το εμβληματικό Ford RS200 ξαναζεί μέσω του RS2.00

Featured

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech

F1

Η νέα BMW M3 θα είναι mild υβριδική (και ηλεκτρική)

BMW

Δύσκολες αποφάσεις για τη Fiat και το Panda

FIAT