Αυτό είναι λοιπόν το νέο μοντέλο της Nissan, που έπειτα από πολλά χρόνια θα την εκπροσωπήσει εκ νέου στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική μικρή- μεσαία κατηγορία, όπου θα βρεθεί αντιμέτωπο ουσιαστικά με τους πάντες.
Αισθητικά, όπως γράψαμε πριν λίγες μέρες, το Pulsar ακολουθεί το στυλ των Qashqai και X-Trail, ενώ ενδιαφέρον είναι πως παρότι είναι 25 και κάτι εκατοστά πιο κοντό από το τελευταίο, που είναι και επταθέσιο, έχει το ίδιο μεταξόνιο των 2,70 μέτρων. Πιο συγκεκριμένο το μήκος του Pulsar φτάνει τα 4,385 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως είναι 11,5 εκατοστά πιο μακρύ από το best seller της κλάσης, το VW Golf. Σε σχέση με αυτό το μεταξόνιό του είναι 65 χιλιοστά μεγαλύτερο, γεγονός που επιτρέπει στους ανθρώπους της Nissan να ισχυρίζονται πως το Pulsar θα έχει το πιο άνετο πίσω κάθισμα της κατηγορίας.
Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουν δώσει στη δημοσιότητα εικόνες του εσωτερικού του, αλλά αν κρίνουμε από την εξωτερική σχεδίαση θα ακολουθεί σε σημαντικό βαθμό τις γραμμές του Qashqai.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει 2 turbo βενζίνης, τον 1.200 DIG-T με 115 ίππους και τον αντίστοιχο 1.600 με 190 που θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο CVT και έναν turbo diesel, τον 1.5 dCi με 110 ίππους και εκπομπές CO2 μόλις 95 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.
Η ονομασία Pulsar έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν, σε μοντέλα της μάρκας που κυκλοφορούσαν το 1978 στην Ασία και την Αυστραλία, καθώς και σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες στις αρχές του ’90.
Το καινούργιο μικρο- μεσαίο Nissan θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης, βάση του είναι το νέο μεταβλητό πλαίσιο CMF2, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.
Γιάννης Σκουφής