Σύνδεση

Featured

Η Ηyundai εξέλιξε και ανακοίνωσε κιβώτιο ειδικό για υβριδικά

Η καινοτομία του καινούργιου κιβωτίου που ανακοίνωσε η Hyundai έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με την έξυπνη διαχείριση της λειτουργίας και της απόδοσής του. Έτσι λοιπόν έχει διαχείριση ASC (Active Shift Control) με ακριβή έλεγχο των σχέσεων -500 φορές το δευτερόλεπτο- που έχει σαν αποτέλεσμα 30% πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων, οδηγική απόλαυση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση, σύμφωνα πάντα με τους Κορεάτες.

Το ASC σχετίζεται άμεσα με την κεντρική μονάδα ελέγχου και το λογισμικό HCU (Hybrid Control Unit) και ουσιαστικά επιτυγχάνει την βέλτιστη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα σε συνδυασμό με το συμβατικό κινητήρα.

Στα συμβατικά υβριδικά αυτοκίνητα δεν χρησιμοποιούνται κιβώτια με μετατροπέα ροπής λόγω των απωλειών μετάδοσης και την επιβάρυνση της κατανάλωσης. Χάρη στο ASC οι αλλαγές των σχέσεων διαχειρίζονται και συγχρονίζονται από το ηλεκτρικό μοτέρ πιο γρήγορα μειώνοντας το χρόνο από τα 500 χιλιοστά του δευτερολέπτου στα 350.

Το νέο κιβώτιο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην υβριδική έκδοση της Sonata.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup