Σύνδεση

Featured

Το νέο Hyundai i20 έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει

Η Hyundai έχει προχωρήσει τους τελευταίους μήνες σε μια ριζική ανανέωση της γκάμας της με το καινούργιο i10, το facelift του i30 και φυσικά με την καινούργια γενιά του i20. Του μοντέλου της που την εκπροσωπεί στην πάντα δημοφιλή, παρά τη λαίλαπα των SUV, κατηγορία B, το οποίο είναι και το πρώτο, για την Ευρώπη, που υιοθετεί τη νέα της σχεδιαστική φιλοσοφία. Τη Sensuous Sportiness.

Αυτή στην πράξη μεταφράζεται σε ένα σύγχρονο και πιο δυναμικό design, με σαφώς πιο πολλά χαρακτηριστικά στοιχεία σε σχέση με το παρελθόν. Στοιχεία όπως η νέα μάσκα που κατεβαίνει πιο χαμηλά και συνδυάζεται με καινούργιους και στενούς προβολείς αλλά και το πίσω μέρος. Με τα φώτα που εισέρχονται στα φτερά αλλά και ενώνονται οπτικά μεταξύ τους.

Πέρα από τη σχεδίαση αυτή καθαυτή σημαντικό ρόλο στην πιο δυναμικό και πιο μοντέρνο παρουσιαστικό παίζει και η διαφοροποίηση, όχι μεγάλη αλλά αισθητή, των αναλογιών -πρακτική που η Hyundai ακολούθησε και στο i10. Έτσι το ύψος έχει μειωθεί κατά 24 χιλιοστά και το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 20, δημιουργώντας αίσθηση στιβαρότητας, ενώ τόσο το μεταξόνιο όσο και το ολικό μήκος έχουν μείνει στα ίδια ουσιαστικά επίπεδα. Ειδικά τα μόλις +5 χιλιοστά του μήκους εξασφαλίζουν πως και το νέο i20 είναι ευέλικτο και πρακτικό μέσα στην πόλη.

Την ανανέωση της εξωτερικής εμφάνισης ακολουθεί και το εσωτερικό, με μοντέρνα σχεδίαση στο ταμπλό, με οθόνη 8,0 ιντσών στο κέντρο του και με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Με τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς και διαμορφώσεις που είτε ακολουθούν τα αντίστοιχα προγράμματα οδήγησης είτε καθορίζονται ανεξάρτητα από αυτόν.

Η ποιότητα υλικών και συναρμογής είναι ιδιαίτερα καλή, ενώ σε ότι αφορά τα πλαστικά οι Κορεάτες προτίμησαν να ακολουθήσουν τη στάνταρ επιλογή της κατηγορίας, τα σκληρά και να μην κάνουν την υπέρβαση που αναμφίβολα θα προσέθετε και άλλους πόντους.

Πόντους και μάλιστα αρκετούς προσθέτουν τόσο πιο πλήρεις δυνατότητες του συστήματος infotainment όσο και τα πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ο οποίος εύκολα θα βρει τη θέση οδήγησης που του ταιριάζει και θα εκτιμήσει, ειδικά μέσα στην πόλη και στο παρκάρισμα, την καλή περιφερειακή ορατότητα. Παρόλο που στις πιο πλούσιες εκδόσεις υπάρχει και κάμερα οπισθοπορείας…

Το καλό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και διασύνδεσης καθιστά, μαζί με τους χώρους, το ταξίδι άνετο αι ξεκούραστο για τους επιβάτες, που για τις αποσκευές τους έχουν στη διάθεσή τους 352 λίτρα. Χωρίς επιβάτες στο πίσω κάθισμα  τα λίτρα μπορούν να φτάσουν και τα 1.165, τιμές που ισχύουν για τις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες.

Για αυτές που έχουν επιπρόσθετα την ήπια υβριδική υποβοήθηση σε συνδυασμό με το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt η χωρητικότητα μειώνεται στα 262 λίτρα, καθώς η μικρή μπαταρία του συστήματος βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών.

Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας το MHEV υποβοηθούσε τον 1.0 ΤGDI των 100 ίππων και των 172 Nm -στην ισχυρότερη έκδοση των 120 ίππων είναι στάνταρ ενώ εδώ προαιρετική επιλογή- ο οποίος αντιμετωπίζει χωρίς να πιέζεται το βάρος των σχεδόν 1.100 κιλών του αμαξώματος. Παράλληλα συνεργάζεται καλά με το αυτόματο κιβώτιο τω 7 σχέσεων, που έχει καλή κλιμάκωση και λειτουργία και καθιστά τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη πιο άνετες και ξεκούραστες, Χωρίς να επιβαρύνει τη μέση κατανάλωση, η οποία κατά μέσο όρο κυμαίνεται στα 7,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Στα ταξίδια, αν ο οδηγός είναι λίγο προσεκτικός, θα πετύχει εύκολα και πιο χαμηλές τιμές, ενώ το βέβαιο είναι πως ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμετρα δεν θα νοιώθει κουρασμένος. Και αυτό γιατί το i20, είναι πολύ καλά στημένο, με στιβαρό πλαίσιο και καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις, που πέρα από τα ικανοποιητικά επίπεδα πρόσφυσης εξασφαλίζουν και αντίστοιχα επίπεδα άνεσης.

Το i20 με τον 1.0 Τ-GDI των 100 ίππων ξεκινά από τις 13.990 ευρώ με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Fresh, ενώ με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V, το καινούργιο χειροκίνητο κιβώτιο iMT με το ηλεκτρονικό πεντάλ συμπλέκτη και το επίπεδο εξοπλισμού Exclusive κοστίζει από 15.790 ευρώ (+1.000 ευρώ από το αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού χωρίς το MHEV και το καινούργιο κιβώτιο). Η τιμή του με το αυτόματο κιβώτιο διαμορφώνεται από τις 16.890 ευρώ.

HYUNDAI i20 1.0 TGDI (100 PS) 7DCT 48V HYBRID  
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.040×1.775×1.450 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.580 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 262- 1.075 λίτρα
Βάρος: 1.115 κιλά
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης, MHEV με 48V
Ισχύς: 100 PS/ 4.500- 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 172 Nm/ 1.500- 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,4”, 185 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 7,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 100 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 90 €
Τιμή: από 16.890 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

[ngg src=”galleries” ids=”5448″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured